Toon posts:

[VB.NET] venster met inhoud van bepaalde dir

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een stukje code voor mij waarmee in een venster de inhoud van een bepaalde direcctory kan laten zien, en dat de bestanden ook gewoon te starten zijn net zoals in een windows zelf?
Ik heb zelf een stuk code gebouwd die ook een bepaalde inhoud laat zien, alleen kan ik die bestanden niet starten.
Ik me rot geprogrammeerd en heb het hele internet afgestruind en maar daar vind ik alleen maar explorers met een treeview, en dat is nu net wat ik niet wil hebben.
Zo moeilijk kan het nog niet zijn?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Heeft iemand een stukje code voor mij waarmee in een venster de inhoud van een bepaalde direcctory kan laten zien
System.IO.Directory.GetFiles
en dat de bestanden ook gewoon te starten
Zoeken met Google naar "Launch External File VB.Net"

[ Voor 44% gewijzigd door gorgi_19 op 02-10-2003 16:53 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Klopt dat heb ik inderdaad ook in het script verwerkt. Maar nu moet ik er ook een locatie in verwerken. Bijv. "c:\windows". en die krijg ik er maar niet in. Kun je me nog een klein beetje verder helpen?

• gorgi_19

gorgi_19

System.IO.Directory.GetFiles("c:\windows") :?

Zie: http://msdn.microsoft.com...IODirectoryClassTopic.asp

[ Voor 62% gewijzigd door gorgi_19 op 02-10-2003 16:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik sla mezelf voor me kop als het zo simpel is. Ik ga aan de slag bedankt voor de tips.

Verwijderd

Topicstarter
Ok de code heb ik er goed in gekregen. Maar of ik nu een form inlaad of een listview. Er gebeurd niks. Hoe verwijs ik nu dit stukje code naar zo'n form en/of listview?

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Wat heb je zelf al geprobeerd ?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 17:45:
Ok de code heb ik er goed in gekregen. Maar of ik nu een form inlaad of een listview. Er gebeurd niks. Hoe verwijs ik nu dit stukje code naar zo'n form en/of listview?
klik

* gorgi_19 vraagt zich af of hij nog meer voor persoonlijke zoekmachine mag spelen.. :/
Oftewel: succes verder. :)

Verwijderd

Topicstarter
dusty schreef op 02 oktober 2003 @ 17:47:
Wat heb je zelf al geprobeerd ?
Ik heb al een hoop geprobeerd, maar toen ik een forum plaatste met een flink stuk code erin om te laten zien wat ik al gedaan had, kreeg ik een slot van jullie.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 16:49:
Heeft iemand een stukje code voor mij waarmee in een venster de inhoud van een bepaalde direcctory kan laten zien, en dat de bestanden ook gewoon te starten zijn net zoals in een windows zelf?
We zijn ondertussen wel ver genoeg op deze script request ingegaan.

En blackwin: dat slot waar je het over hebt sloeg meer op het feit dat je a) je code toen neerplempte zonder fatsoenlijke toelichting (doeeensdebuggenvoormij) en b) dat iemand met jouw postcount in P&W ondertussen wel [code=vb] tags om z'n code mag kunnen plaatsen waardoor hij onleesbaar was.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.