Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
De policy's van de frontpage en GoT zijn niet gelijk. Dat soort zaken horen op de FP aangezien het een nieuwtje is waar in mijn ogen geen nuttige discussie over mogelijk is op GoT. Zoals curry684 al zegt, het enige wat zo'n topic zal brengen zijn reactie's als "mooi" of "lelijk" en daarop creative variaties...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ach, het was niet mijn topic en ik hoef niet toe te voegen of het nou mooi of lelijk is. Ik vondt het gewoon opvallend genoeg om het ergens te melden. Ik heb nog even getwijfeld of de HK, maar het toch hier gezet aangezien polleweb het GRooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootte radeon (69 o's) topic loopt te pushen, terwijl grote topics echt niet zitten te wachten op nog meer "ooh wat mooi" reply's.Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 16:28:
leuk he
Mjah, stuur even een mailtje naar Pollewob, komt het vast wel goed
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
GoT is een discussieforum over technische zaken, dit topic was meer een huiskamer topic dan een technische topic en de topicstart is nou niet echt wat je noemt netjes of een stelling ofzo.
In tegenstelling tot het nieuwsbericht, wat wat meer heeft dan een regel,
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[ Voor 20% gewijzigd door Wouter Tinus op 02-10-2003 17:01 ]
Professioneel Hyves-weigeraar

Professioneel Hyves-weigeraar
Duizend maal excuses meneer executor...executor schreef op 02 October 2003 @ 17:04:
Kvin het nogal nerderig eigenlijk. Dat het logo van ati er net iets anders uitziet. Ik vind het gewoon dikke crap dat dat op FP komt
Voortaan zullen we alleen nieuws posten die alleen jij interessant vindt, en geen, in jouw ogen, crap. Ik hoop dat je het ons kunt vergeven
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Precies! Die rode naampjes moet wel beseffen dat ze zonder gebruikers helemaal niets meer zijn. En als ze zomaar wild gaan locken lopen alle niet rode naamjes gewoon naar een andere 1337 site (beginnersweb ofzo)Wekkel schreef op 02 October 2003 @ 17:39:
Kijk, dat klinkt al een stuk beter van die users met rode naampjes
jij begrijpt cynisme niet helemaalleuk_he schreef op 03 October 2003 @ 11:16:
[...]
Precies! Die rode naampjes moet wel beseffen dat ze zonder gebruikers helemaal niets meer zijn. En als ze zomaar wild gaan locken lopen alle niet rode naamjes gewoon naar een andere 1337 site (beginnersweb ofzo)
zoek het eens op in het woordenboek.
De crew bepaalt hier wat er wel en niet kan, en verders is een zo minieme wijziging aan een logo zelfs voor de FP niet boeiend, maar das dan weer mijn mening
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik hoop dat je hier een paar smileys bent vergeten, anders wil ik je vriendelijk verzoeken het geflame wat te dimmenleuk_he schreef op 03 October 2003 @ 11:16:
[...]
Precies! Die rode naampjes moet wel beseffen dat ze zonder gebruikers helemaal niets meer zijn. En als ze zomaar wild gaan locken lopen alle niet rode naamjes gewoon naar een andere 1337 site (beginnersweb ofzo)

tot zover een non-topic in lieve adjes.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.