Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om toegang te krijgen tot een LAN via een GSM modem/router?
Dus: PC -> telefoonmodem -> GSM modem/router -> LAN

Dus dat de PC waarmee je gaat inloggen een IP adres krijgt van dat LAN en als het ware bij dat LAN hoort, alsof hij er direct op aangesloten zou zitten.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat jullie me kunnen helpen.

Bvd

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Bedoel je met "met" een gsm dat je via wap, imode umts of iets dergelijks wilt inloggen? of bedoel je dat je met je gsm in combinatie met een laptop of pc op het netwerk wilt inloggen ?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:11

Predator

Suffers from split brain

PNS -> IT

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het nog iets verduidelijken:
Het LAN zit op een bewegend voertuig, bijvoorbeeld een boot. De GSM modem zit ook op die boot, gekoppeld aan het LAN, zodat je daarop kunt inbellen.
Nu wil ik met mijn PC thuis "vanuit je luie stoel" een verbindig opzetten naar die boot. Zodat ik kan inloggen op dat netwerk, alsof je rechtstreeks op dat netwerk zit. Thuis heb ik gewoon een PC met analoge telefoon modem.
Maar ook zou ik met mijn WAP telefoon willen inloggen op de boot. En met mijn PDA.

Nu zoek ik dus een stand-alone GSM modem/router voor in de boot, waarop je kunt inbellen. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?