[Autocad2002] Custom hot-keys op tekentablet

Pagina: 1
Acties:

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06-2025
Zit dus met het volgende probleem; Heb van de week een tekentablet bij aldi gekocht, van het merk MEDION

(zie topic; tekentablet bij de ALDI)

Nu wil ik dus de standaard hot-keys die bovenaan het tablet staan veranderen in commando's van ACAD, probleem is alleen dat ik alleen die hot-keys kan veranderen middels het standaard config proggie dat alleen snelkoppelingen naar programma's toestaat, en dus niet het customizen van de knoppen per programma, zoals bijv. een Trust Stuurtje dat je per spel commando's toe kan wijzen. Mijn vraag is weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt in ACAD ??

Info:
Autocad 2002 (heb 2004 ook beschikbaar btw)
Tekentablet - Medion PC USB grafisch tekentableau (zie topic)
WinXP

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:07
Zoek in de help van Autocad eens op tablet. Daar zie je dat je het tablet gebied gebruikt voor de commando's etc. m.b.v. een tablet overlay wat in de doos van Autocad zit (die heb je toch wel he?) Hoe en of dat dan werkt met dit Medion tablet weet ik ook niet, t'is een tijd geleden dat ik me heb verdiept in het tablet-gebeuren.
Je moet het in ieder geval niet zoeken in die hot-keys bovenaan het tablet.

Br(36) Ba(56)

Verwijderd

Een tablet wordt onderverdeeld in een aantal rijen en kolommen. Net als bij een schaakbord heeft elk vakje zijn eigen 'naam' [a1 a2 etc].
In de file acad.mnu kun je deze vakjes zelf 'programmeren'. Bestandje even opnieuw laden en klaar is klara.
Standaard is A1 t/m H25 hiervoor vrij.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06-2025
Hey thx voor de tips, ik ga t ff proberen.
Ik heb btw geen underlay want ik werk nl. met studentenversie, daar krijg je nog net een hoesje voor je cd-rom meegeleverd :'(

Verwijderd

De onderlay staat vast ergens in 1 van de geinstalleerde dirs (sample of support) en kun je zelf printen.
De naam is tablet.dwg als ik me niet vergis.