Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Antec/Chieftec??? Nee doe mij maar IN WIN!

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na een maand zoeken naar de juiste kast kwam ik heel veel antec en chieftec tegen! Ik ben die look eigenlijk een beetje zat!
En eindelijk vond ik een kast dat dezelfde kwaliteit heeft IN WIN X-710 (www.in-win.com)
Ik heb vernomen dat deze kast goedkoper zal zijn dan reeds eerder genoemde merken en je bij de kast ook nog een blauw LCD erbij krijgt dat de temperatuur meet en ook nog de drie fans in de kast individueel kan instellen. Er zit standaard 2x 8cm fans voor en een 12cm Sunon fan achter. Verder zal de kast ook standaard geleverd worden met een 7 in 1 card reader....mijn keuze was snel gemaakt!

Ik zou graag meer informatie willen van mensen die ervaring hebben met het modden van in win kasten.

Groetjes,

Rob

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 13:50 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

tsjek dit eerst maar even Welkom in Casemodding & Electronica (Policy)
en probeer ook je titel de volgende keer beter te doen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 02-10-2003 13:49 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Niet lullig bedoeld, maar: Frequently Asked Questions CME :?

Ik bedoel, daar staat alles in, van spuiten tot blowholes.
Verder ideeen WAT je gaat modden is je eigen creativiteit/ingeving.
Jij weet wat jij mooi vind, en hoe je het moet doen staat in de FAQ ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Hoe jij je kast wil/kan modden is een zaak die jij alleen zelf kunt bepalen. Wij weten immers niet wat jij mooi vindt en in hoeverre jij bijv. bereid bent een zaag in je nieuwe kast te zetten.

Lees a.u.b. ook even de policy waarnaa OUTerspace verwijst.

Dit topic is gesloten.