Toon posts:

2 Harddisken

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gasoon een systeem kopen(P3 500E@700). Ik wil de 40,1Gb kopen en heb hier een 15,2 liggen beide udma66. Ik wil graag de 40,1 in primary udma66 zetten en de 15,2 primary umda33. Als moederbord neem ik
de abit be6-2 . Welke hd word hier dan primary gezien ik zet ze beide op primary, maar er moet toch 1tje echt primary zijn welke is dat umda66 of udma33?

Bdv
Insane

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
primary / slave is er alleen maar voor om 2 apparaten aan één kabel te kunnen onderscheiden.

je heb ook nog onderscheid tussen ide aansluitingen. bij abit mobo's met extra ata-66 aansluiting(en?) kun je aangeven vanaf welke aansluiting geboot moet worden.

(heb zelf een losse ata-66 controller (promise) en als die in een systeem zit wordt er automatisch hiervan geboot.)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 16:21

chaser

nou ben ik toch nieuwsgierig wat je met +/- 55gb doet.
Of doe je aan videobewerking?

Ik heb zelf 26gb in mijn computer zitten en dat vind ik al veel

Nou heb ik wel het voordeel dat ik mijn brander kan gebruiken om backups van mijn gegevens te maken

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 08:21

VorteX

held

Ach...ik heb 22,5gb en ik vind dat te weinig eigenlijk...

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

13,6?

Dik tevreden :)

Verwijderd

Ik doe het nog met 9 (8+1)...en dan heb ik Linux, Win98 en Win2k erop staan...

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ik ben wel benieuwd naar de reden om die 15 gb de udma33 te hangen ipv gewoon als slave bij de andere udma66 schijf (of als primairi aan de 2e udma66 aansluiting)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Die vraag was ook het eerste wat bij mij op kwam.

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik met zoveel space moet?. Ik download extreem veel laat ik het netjes houden ;)
over over dat 15,2 slave zetten is niet slecht idee ik zit natuurlijk aan me huidige systeem te denken daar geeft dat probs met win98 (win98 ziet me cdrom(ide2 primary) als een verwisselbare schijf waardoor ik niet de cdrom kan gebruiken en loopt continu vast schijf weggehaald alles loopt als een trein)
Pagina: 1