Ik ben ten einde raad maar het probleem blijft me achtervolgen. Ik heb hem al binnegedaan maar na een tijdje begeeft de schrijver het en geeft dezelfde error iets wat normaal nt mag. Als ik een cdtje schrijf geeft hij op het einde een lead out error omwille van een communication error. Dus de cd word nt afgewerkt. Wat kan ik hier aan doen. Ben nt van plan hem weer binne te doen. Kan anders weer lang wachten. De schrijver is nog nt oud,denk een 6 tal maanden dus daar kan het ook nt aan liggen. Ik heb win xp pro met sp1. De schrijver is goed aangesloten,staat op master en dma is geactiveerd. Ik heb de nieuwste via tech driver geinstalleerd. Kan iemand mij nog helpen of is het een verloren zaak.
Als je nog garantie hebt, gewoon direct terugbrengen. Dan krijg je gewoon een nieuwe.
Soms gaan dingen gewoon kapot.
Soms gaan dingen gewoon kapot.
Senile! Senile Oekaki
Installeer de aspi drivers eens opnieuw zou ik zeggen. Wat eigenlijk nòg beter is, de Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed onder Windows eens doorlezenVerwijderd schreef op 02 October 2003 @ 19:09:
Echt niemand die iets beters kan verzinnen
Daar ben ik toch niks mee met het door te lezen. Dit is geen software probleem bij mijn weten this gewoon een brakke schrijver. Ik haat schrijvers.
Waarom vraag je dan:Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 20:33:
Daar ben ik toch niks mee met het door te lezen. Dit is geen software probleem bij mijn weten this gewoon een brakke schrijver. Ik haat schrijvers.
Als je er zo zeker van bent dat het geen software of hardwareprobleem is (anders dan de drive) dan is het eenvoudig, enkeltje retour onder garantieEcht niemand die iets beters kan verzinnen
Pagina: 1