Landelijke storing Telfort GSM netwerk.

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wij hebben momenteel een storing op ons netwerk. Als gevolg daarvan kunnen alle gebruikers op ons netwerk mogelijk hinder ondervinden met het opstarten van een telefoongesprek of sms. De storing betreft het hele netwerk

Afgelopen nacht heeft er een software upgrade plaatsgevonden. Deze actie is niet geheel goed verlopen. Als gevolg hiervan is er een ophoping aan data ontstaan die nu weggewerkt moet worden. Dit neemt redelijk wat tijd in beslag en kan nog de gehele dag duren.

Op dit moment wordt er hard gewerkt om de overlast voor onze klanten tot een minimum te beperken.

Excuses voor de overlast.
Bron: Telfort.nl

Zonde dat dit moet gebeuren, ze waren goed bezig om een goede naam op te bouwen! Hopelijk een incident.

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:22
ik heb in doetinchem nergens last van :)

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wat moet je je trouwens voorstellen bij een 'opeenhoping' van data?

Verwijderd

Omgeving Deventer en in Almelo geen last van gehad vandaag

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 21:31
Jarno schreef op 02 October 2003 @ 12:51:
Wat moet je je trouwens voorstellen bij een 'opeenhoping' van data?
Ik denk dat de upgrade wat langer heeft moeten duren, en dat zodoende er heel wat smsjes etc in de queue zijn komen te staan? :?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11 20:25

bonzz.netninja

Niente baffi

vanmorgen (8:00) deed mijn prepay het idd niet, mijn abbo wel (geen poging tot opscheppen oid)
omgeving utrecht

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Ik denk ook niet dat het nuttig is als iedereen hier nu gaat vertellen of er bij hem wel of geen storing was :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.