ADSL aansluiting doorgeven

Pagina: 1
Acties:

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 13:36
Ik wil graag in mijn studentenhuis snel internet aanleggen. Ik heb nog wel een aantal probleempjes:

Ons telefoonabonnement staat op iemand anders zijn naam (die er al jaren niet meer woont) en ik wil graag toch ADSL aansluiten op deze lijn. Ik heb met Demon gebeld of dit kan en zij vertelden mij dat dit eigenlijk niet kan van niet. Is dit bij een willekeurige andere ADSL-provider wel mogelijk?

Aangezien ik niet eeuwig hier blijf wonen en ik het niet heel prettig vind om een ADSL verbinding ergens te hebben waar ik niet woon, wil ik graag dat de persoon op wiens naam het abonnement staat kan veranderen. Dit schijnt helemaal niet mogelijk te zijn. Weet iemand of dit bij een willekeurige provider wel mogelijk is?

Vanwege de hierboven gemelde problemen had ik mij er al bij neergelegd dat ik dan maar Wanadoo Cable zou moeten nemen. Echter hun klantenservice is zo beroerd (als je het klantenservicenummer uberhaupt op de website kan vinden, jaaa dat verbergen ze goed hoor!) dat ik hier absoluut geen zin meer in heb. Ik hoop dat het mogelijk is bij een ADSL provider om van eigenaar te wisselen (of een fictieve eigenaar, heeft iemand hier ervaring mee?), want anders moet ik alsnog mijn ziel aan de duivel verkopen (Wanadoo Cable).

p.s. excuses aan de wanadoo liefhebbers, maar ik ben lichtelijk gefrustreerd......
p.p.s. Ik heb behoorlijk gezocht in de topics, maar deze vragen niet gevonden. Als het toch een dubbele post is: Excuses!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dsl is gekoppeld aan KPN abo houder. Als jij een dsl aansluiting aanvraagd krijgt die persoon een brief daarover.
Je kan bijv:
1 Contract overname van huidige tel abonnement kan je overwegen, overleggen met de contractant.
2 Nieuwe tel abo aanvragen, zo bekeken

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Maak een stichting van je studentenhuis en laat die kpn rekening overschrijven op die nieuwe stichting, dat kan (wellicht heb je even hulp nodig van degene op wiens naam het staat, die wil vast wel die lijn van z'n naam afhebben) en dan kan je alles op naam van het studentenhuis laten schrijven :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Moet je daar niet voor naar een notaris en laten inschrijven in het stichtingregister?
Kost $ en gaat niet zo snel.

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 13:36
Inderdaad dat dacht ik ook. zou wel erg mooi zijn als dat niet hoefde