Internet Explorer downloaden?

Pagina: 1
Acties:

• Bokkoman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 18:29
Ik had een keer per ongeluk iets uitgevinkt (ik weet niet meer wat er stond) waardoor hij veel bestand automatisch download en meteen opent (dus iets met altijd openen van huidige locatie). Dit vind ik zeer vervelend als ik een bestand wil opslaan. Want op sommige sites kan je geen rechtermuisknop klikken om doel opslaan als... te doen.

Weet iemand hoe ik dit weer op normaal kan zetten waardoor ik kan kiezen of ik een bestand wil opslaan of openen van huidige locatie?

BVD.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:32
In het menu extra, internetopties en tabblad geavanceerd kun je heel veel instellen 8)

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-09 10:10

lordsnow

I know nothing

Je kan eens kijken bij:

Tools -> Internet Options -> Advanced (of de NL variant daarvan, naturlijk)

En kijken wat daar zoal aangevinkt staat.

Je kan daar ook op de knop "Restore Defaults" klikken, om alle IE instellingen (niet alleen wat daar staat aan vinkjes) terug te zetten naar de originele waardes.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

EJVL schreef op 02 October 2003 @ 12:38:
In het menu extra, internetopties en tabblad geavanceerd kun je heel veel instellen 8)
Maar niet het probleem van TS oplossen :/

Start windows verkenner op:

TOOLS | FOLDER OPTIONS... | Tabblad File Extensions

Zoek de extensie op waar je dit probleem hebt, open de properties en vink aan: Openen na downloaden bevestigen.

HTH

ff uit mijn blote koppie, dus benamingen kunnen niet helemaal correct zijn

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.