Toon posts:

Knipsel probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ik zit hier op mijn stage, en iemand heeft hier een probleem, de gene heeft mappen met namen van cursisten, met knipsels uit Excel, in elke map zit een knipsel hier staat in wat deze gene heeft geleend.
Ze konden zonder probleem gewoon geopent worden, nou niet meer :S (dubble klik en hij opende in excel)

Nou moet eerst excel zijn opgestart, voor dat hij een knipsel uit zo'n map kan openen.

zonder excel eerst te openen, en te dubble klikken op een knipsel komt deze foutmelding

"Er is een probleem met het knipsel/de documentsnelkoppeling

Kan c:\WINDOWS\Desktop\Koopformulier\Ahmed Hawar\Werkblad Knipsel….koopformulier.shs niet openen"

Wie kan me hier mee helpen?!?!?

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Als ik zo kijk lijkt me dat c:\WINDOWS\Desktop\Koopformulier\Ahmed Hawar\Werkblad Knipsel….koopformulier.shs het hoofddocument o.i.d. was. En dat hoofddocument is er nu niet meer. Dus zul je dat terug moeten krijgen of de knipsels naar een ander doc laten wijzen o.i.d..

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
mmm ik heb al op inet gezocht niets te vinden, wat bedoel je met wijzen, ik kan dat document nergens naar toe laten wijzen, maar zal nog eenz proberen!

Verwijderd

ff zoeken op support.microsoft.com, daar staan 2 artikelen over zo'n probleem (geen zin in te zoeken :))

en zorg dat in options>general "ignore other applications" uitgevinkt is.