Toon posts:

40 gig maxtor als 32 herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 40 gig 7200 Maxtor (5T040H4 serie).
Deze draaide vroeger in een raid 0 config.
Op een bepaald moment wilde de raid niet meer werken. Ik heb hem toen een tijd als slave aan de andere hd gehangen, zonder problemen. Daarna een tijd niet gebruikt, nu wil ik hem weer in gebruik nemen maar hij wordt bij winxp installatie maar als 32 gig herkend.
Ik heb al een low-level format met maxblast gedaan, maar nog steeds hetzelfde probleem, bij winxp-installatie herkend en formatteerd hij hem als een 32 gig drive.

-Hoe los ik dit op?
-Er zit nog garantie op, heeft iemand ervaring met de maxtor-garantieregeling? (opsturen naar Ierland!)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Formatteer hem met NTFS ..

Maargoed, dit staat ook gewoon in de FAQ van dit subforum uitgelegd. Voortaan wel éérst de FAQ raadplegen eer je een topic opent! Verder raad ik je aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aandachtig door te nemen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Geen vooronderzoek plegen is namelijk not-done op GoT ;)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
BalusC schreef op 02 October 2003 @ 11:26:
Formatteer hem met NTFS ..
Hmm??

Ik zou gewoon even de jumpersettings nakijken.. Grote kans dat je de capacity-limitation aan hebt gezet.. (zie ook de faq hierover).
Maxtor schijven zijn daar namelijk niet altijd even duidelijk in :)

Dit topic is gesloten.