Mantis: mailbugje?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Huh?
Ik zag zojuist een mailtje van Mantis in mijn inbox - over een bugmelding die mij niet alleen niet interesseert :) maar waar ik bij mijn weten ook nog nooit iets mee heb gedaan - niet bezocht, niet gereageerd, niet vragen over gesteld; niet hier en niet in Mantis.

Wat?
Het betreft http://devtrack.tweakers.net/view_bug_page.php?f_id=0000205 (" or 1" staat erachter?), en betreft het toevoegen van een bugnote - door xdk, zo te zien. Fijn :)

Mailtje komt van devtrack@tweakers.net, en is wel naar het correcte mailadres gestuurd (mijn registratieadres daar is tweakers_mantis@***), maar waarom - ik tast in het duister.

Vragen!
Lijd ik aan geheugenverlies of is er een mailertje ontspoord? Had ik moeten terugmailen naar devtrack@tweakers.net? En waar moet je bugs in Mantis eigenlijk melden?

Please enlighten me. TIA!

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Woei! Je bent de eerste die erover begint. * Harm en wat andere crewleden hadden gisteren al een mailtje, na navraag bleek het een bug in Mantis te zijn die ervoor zorgt iedereen een mailtje krijgt als er 'iets' (wat weet ik ook niet, Kees en consorten vast wel :P) gedaan wordt.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Dat zegt veel over aantal en scherpte van de geregistreerde bughunters :X ;)
edit:
...of ik ben een meer dan gemiddeld grote zeikerd, dat kan ook nog...

Nagekeken: het mailtje is idd gisteren om 22:11 verstuurd. Ik wacht verder lekker af, het ligt iig niet aan mij :P

*zweet van voorhoofd wist*

[ Voor 16% gewijzigd door Rataplan op 02-10-2003 11:14 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:14
Gelukkig, ik dacht al dat 't een vals emailtje was met een trojan of virus :+

Zomaar een ideetje, een kleine .plan zou waarschijnlijk gewaardeerd worden door velen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40

crisp

Devver

Pixelated

aha, dat verklaart het :)
* crisp wou al een mail gaan sturen waarom ik die bugmelding in m'n mailbox kreeg :)

Intentionally left blank

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Ik heb hem ook gehad maar dacht al dat het een bug was. Was maar 1 mailtje, niet iets waar ik me zorgen over maakt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:08

ripexx

bibs

* ripexx heeft het mailtje plus de headers, gisteren al aan ACM en Kees gestuurd :)

buit is binnen sukkel

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

* Erkens had het mailtje ook gehad, maar vond het niet de moeite om actie te ondernemen.
het had over wap te maken, dus dacht ik dat het over iets ging waar ik ooit gereageerd had, niet dus :P

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-02 10:02

Skef

Ik scheer.me

* Skef had ook zo'n leuk mailtje, maar heeft er verders niks mee gedaan...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Is verder iig bekend, bedankt voor het melden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.