Even van de HCCnet site gekopieerd:
Lijkt mij i.i.g. best aantrekkelijk aangezien ik zelf ADSL-lite heb van HCCnet. Wat denken jullie, zouden er nog andere aanbieders zijn die betere aanbiedingen hebben/krijgen (BBNed uitgezonderd want die kan ik (nog) niet krijgen)?
Of zie: http://www3.hccnet.nl/slim/adsl.htmlNu voor ADSL Lite gebruikers:
6 maanden ADSL Basis voor de prijs van ADSL Lite!
Heeft u nu HCCnet ADSL Lite, dan kunt u kosteloos upgraden naar ADSL Basis. U betaalt niet alleen geen administratiekosten, maar zelfs geen extra abonnementsgeld!
We rekenen namelijk een half jaar lang gewoon het standaard ADSL Lite-tarief. U betaalt de eerste zes maanden dus slechts €34,95 per maand, inclusief KPN-abonnement. Daarna bedraagt de abonnementsprijs €47,35 per maand.
Een echte slimmerik laat zo’n aanbod natuurlijk niet liggen! Doen dus die upgrade. En snel, want op = op!
Deze aanbieding is voor ADSL Lite gebruikers. Heeft u nog geen ADSL Lite klik hier.
(*) !De snelheden van Lite en Basis worden tussen 3 en 30 november verhoogd:
ADSL Lite naar 384/96 kbit/s, ADSL Basis naar 1024
Lijkt mij i.i.g. best aantrekkelijk aangezien ik zelf ADSL-lite heb van HCCnet. Wat denken jullie, zouden er nog andere aanbieders zijn die betere aanbiedingen hebben/krijgen (BBNed uitgezonderd want die kan ik (nog) niet krijgen)?
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 11:02 . Reden: Linkje aanpassen ]