Toon posts:

[HCCnet ADSL-lite] Aktie; aantrekkelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Even van de HCCnet site gekopieerd:
Nu voor ADSL Lite gebruikers:
6 maanden ADSL Basis voor de prijs van ADSL Lite!

Heeft u nu HCCnet ADSL Lite, dan kunt u kosteloos upgraden naar ADSL Basis. U betaalt niet alleen geen administratiekosten, maar zelfs geen extra abonnementsgeld!

We rekenen namelijk een half jaar lang gewoon het standaard ADSL Lite-tarief. U betaalt de eerste zes maanden dus slechts €34,95 per maand, inclusief KPN-abonnement. Daarna bedraagt de abonnementsprijs €47,35 per maand.

Een echte slimmerik laat zo’n aanbod natuurlijk niet liggen! Doen dus die upgrade. En snel, want op = op!

Deze aanbieding is voor ADSL Lite gebruikers. Heeft u nog geen ADSL Lite klik hier.

(*) !De snelheden van Lite en Basis worden tussen 3 en 30 november verhoogd:
ADSL Lite naar 384/96 kbit/s, ADSL Basis naar 1024
Of zie: http://www3.hccnet.nl/slim/adsl.html
Lijkt mij i.i.g. best aantrekkelijk aangezien ik zelf ADSL-lite heb van HCCnet. Wat denken jullie, zouden er nog andere aanbieders zijn die betere aanbiedingen hebben/krijgen (BBNed uitgezonderd want die kan ik (nog) niet krijgen)?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 11:02 . Reden: Linkje aanpassen ]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 10:45

Wekkel

De downloadkoning

Het is maar 6 maanden, daarna wordt de prijs met recht stevig. Niet echt heel interessant op dat vlak, die 6 maanden zijn zo voorbij.

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
als je toch al bij HCCnet zit en geen andere dsl aanbieder kunt nemen waarom zou je het niet doen? je blijft je oude lite abo-kosten betalen voor 6 maanden, na die 6 zou je weer naar lite kunnen als je wilt

Verwijderd

Topicstarter
Het is maar 6 maanden, daarna wordt de prijs met recht stevig. Niet echt heel interessant op dat vlak, die 6 maanden zijn zo voorbij.
Nou ja, stevig, bij XS4ALL betaal je voor ADSL basic eur. 52,00 uit m'n hoofd, dus echt duur is het niet te noemen.
als je toch al bij HCCnet zit en geen andere dsl aanbieder kunt nemen waarom zou je het niet doen? je blijft je oude lite abo-kosten betalen voor 6 maanden, na die 6 zou je weer naar lite kunnen als je wilt
Dat is precies het idee wat ik dus ook had; 't is alleen de vraag of je weer terug mag (en ik denk dat HCCnet er op hoopt/verwacht dat je niet terug wilt).

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 11:11:
[...]

Nou ja, stevig, bij XS4ALL betaal je voor ADSL basic eur. 52,00 uit m'n hoofd, dus echt duur is het niet te noemen.

[...]

Dat is precies het idee wat ik dus ook had; 't is alleen de vraag of je weer terug mag (en ik denk dat HCCnet er op hoopt/verwacht dat je niet terug wilt).
"Klanten die na 6 maanden ADSL Basis terug willen naar het ADSL Lite-abonnement, kunnen in de 6e of 7e maand van het ADSL Basis abonnement kosteloos downgraden naar ADSL Lite."

Verwijderd

Topicstarter
dolby schreef op 02 October 2003 @ 11:13:
"Klanten die na 6 maanden ADSL Basis terug willen naar het ADSL Lite-abonnement, kunnen in de 6e of 7e maand van het ADSL Basis abonnement kosteloos downgraden naar ADSL Lite."
En ik heb dus al geupgrade; ging simpel en binnen 3 a 4 dagen is mijn ADSL-basis gereed en krijg ik de nieuwe inloggegevens.

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:21

AvK

Ready Set Go

Wedden dat je na die 6 maanden NOOIT weer terug wilt !?
Dat is waar ze op gokken namelijk.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Verwijderd

Topicstarter
AvK schreef op 02 oktober 2003 @ 15:23:
Wedden dat je na die 6 maanden NOOIT weer terug wilt !?
Dat is waar ze op gokken namelijk.
Weet ik zo net nog niet, verwacht dat je wel gelijk hebt maar tot nu toe was ik ook tevreden met 256/64. Extra snelheid is altijd welkom natuurlijk maar ik kon me meer dan prima redden. Met 768/128 kan ik me nog meer dan redelijk redden en al helemaal als dit verhoogd wordt tot 1024/160.

Verwijderd

Ik heb al gebruik gemaakt van deze actie. Had lite abbo, nu dus 6 maanden basis op proef. Twee kleine nadelen: ten eerste betaalde ik 29,95/mnd, dus niet de 34,95 waar HCCNet het over heeft (ben nog geen jaar geleden begonnen). Ten tweede geloof ik niet zo in gratis downgraden: het KPN deel moet toch gewoon betaald worden lijkt me (ik geloof 20 euro).

Maar al met al vind ik het toch een zeer goede actie.

UPDATE:

Na de aanvraag op 1 oktober 's avonds gedaan te hebben, merkte ik vanochtend (3 oktober om 09.00 uur), na opnieuw ingelogd te zijn bij HCCNet, dat ik reeds over 768/128 beschik. Petje af voor deze snelle actie !!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 09:36 ]

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:27

DaOverclocker

Overclocker for life...

hmmzz moet dit topic maar ff blijven volgen.
Als je inderdaad gratis terug kunt, doe ik dit natuurlijk zeker :P

maar dat is dus nog te betwijfelen...

edit:

Maar eigenlijk wil ik gewoon overstappen op BBned. (1024/512>29,95)dat kan ik hier wel krijgen.
Ik heb alleen geen zin om 3 weken zonder internet te zitten.
En volgens mij wordt dat op korte termijn ook niet veel minder als een paar week, toch?

edit:
2:
drommels, hoor net dat mijn pa het gister al heeft aangevraagd, en dat je inderdaad kosteloos kan terugstappen op adsl-Lite

[ Voor 64% gewijzigd door DaOverclocker op 02-10-2003 22:01 ]

systeem specs

Verwijderd

Topicstarter
En zelfs al kan ik niet gratis downgraden, geen punt: sluit ik abbo gewoon af, contract loopt nu al bijna een jaar. Hopelijk kan ik dan tegen die tijd BBNed krijgen i.p.v. bitstream zoals nu.

Daarbij zou 't me niks verbazen als rond die tijd de hele ADSL-markt er weer heel anders bij ligt en er genoeg andere goede aanbiedingen zijn.

Dat nadeel van die 29,95->34,95 heb ik ook maar het was bij mij zo dat ik gewoon 34,95 betaal maar eenmalig cash terug heb gekregen; ook toen had ik dubbel geluk, ik kreeg namelijk 120 euri cash terug en een ethernet modem. Toen ik aanvroeg hadden ze nl. mijn aanvraag laten liggen, tijdens verwerken waren modem prijzen door KPN stevig verlaagd dus kreeg ik, in verhouding, meer cash terug!

Verwijderd

Ik ben het geheel met je eens: ik denk dat de ADSL markt er in maart/april 2004 zodanig bij ligt dat HCCNet nog blij mag zijn als ze je kunnen houden voor 35 of 40 euro voor een basis abbo. Aangezien ik eigenlijk toch allang over wilde stappen naar basis, ben ik erg blij met deze actie.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

ADSL basis is ook niet slecht om mee te beginnen hoor, voor bij elkaar zo'n 50 Euro ( met kpn nota meegerekent ) heb je toch echt mooi 1024/320kbit internet ( uitgaand van het nieuwe basic abo )

Het is niet mega veel..maar wel lekker relaxt!

There is no place like ::1

• alushin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 01:06
is het niet 1024/190? en dan de fast 320 upload ofzo?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

alushin schreef op 04 oktober 2003 @ 00:54:
is het niet 1024/190? en dan de fast 320 upload ofzo?
Nope, fast had al 512kbit upload en nu dus...iets van ...690 ofzo...ja..raar nummer maar tja, mxstream upgrade!

There is no place like ::1

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
fast 512 kbit upload? :s basic wordt 1024/160 en fast 2048/320 vanaf 3 november en voor 30 november dan hé http://www.kpn.com/br2/ng...D=-18054&site=0&channel=0
en btw Mxstream bestaat niet (meer), het heet KPN ADSL!

[ Voor 15% gewijzigd door ElementriX op 04-10-2003 01:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt super gegaan, aangevraagd, volgende dag al een brief van KPN dat het binnen 3 dagen geregeld zou zijn en zaterdag had ik al de beschikking over ADSL-basic.

Begin nu al bang te worden dat ik niet meer terug wil :)

Verwijderd

En ter verhoging van de feestvreugde:

de upgrade van 768/128 naar 1024/160 wordt veranderd in 1024/320 (!!!).

Niet verkeerd dacht ik zo. Het Basis abbo krijgt (t.o.v. Light) een flinke(re) boost qua upload.
Pagina: 1