Omdat het in dit geval een programma wat voornamelijk door P&W-ers wordt gebruikt gaat en het ook nog eens om iets programmeertechnisch gaat staat dit topic hier
.
Ik ben op zoek naar de juiste regex om bepaalde teksten in html bestanden te vervangen, en dit wil ik doen via de Extended Replace in Homesite. Ik heb alle documentatie goed gelezen en gezocht naar mogelijke oplossing maar het lukt me maar niet.
Ik heb
en daarbij wil ik de font-color veranderen. Er zijn echter ook een aantal linkjes in het document die ik niet van font-color wil veranderen, en die moeten niet meeveranderd worden.
Nou heb ik even één document geopend om te kijken of het me lukt, maar met de regex
Wie kan mij helpen?
Ik ben op zoek naar de juiste regex om bepaalde teksten in html bestanden te vervangen, en dit wil ik doen via de Extended Replace in Homesite. Ik heb alle documentatie goed gelezen en gezocht naar mogelijke oplossing maar het lukt me maar niet.
Ik heb
code:
1
2
| <a href="../../../Afdelingen/Management%20&%20organisatie/Management%20&%20organisatie.htm"><font color="#2C30C7">Management
& organisatie</font></a> |
en daarbij wil ik de font-color veranderen. Er zijn echter ook een aantal linkjes in het document die ik niet van font-color wil veranderen, en die moeten niet meeveranderd worden.
Nou heb ik even één document geopend om te kijken of het me lukt, maar met de regex
code:
gebeurt dus helemaal niks, en dat vind ik vreemd. Ik heb ook een aantal lijkende regexes geprobeerd, maar bij allemaal waren er 0 matches. Volgens mij is dit de juiste code, of zie ik iets over het hoofd?1
| <a href=\"([*"])\"><font color=\"#2C30C7\">([*"])</font></a> |
Wie kan mij helpen?