Ik heb dus nieuwe systeem besteld.
Ik heb mijn videokaart en koeler ergens anders besteld dan de rest, omdat hij daar goedkoper was.
Ik had op de website de GeForce FX5800 TD 128MB (non Ultra) zien staan voor 297 euro via de Pricewatch hier.
Nou, ik de videokaart en koeler besteld via website ging goed.
Maar krijg ik een paar dagen later een mailtje terug:
Dat is kut dacht ik, dus ik die zaak opgebeld. Na een heel lul verhaal, kreeg ik het aanbod om de ATI Radeon 9800 non PRO te nemen voor hetzelfde bedrag als de GF (ook maar 7 euro'tjes meer). Ik dacht, waarom niet?
Maar mijn vraag is nu: Welke videokaart is nou beter? De ATI of de GF FX?
Ik heb ook al op google gezocht en hier ook op forum, maar ik zie ook alleen de ATI Radeon 9800 PRO staan, nergens de non PRO versie.
heeft iemand een site/benchmark waar deze 2 kaarten getest worden?
Ik heb mijn videokaart en koeler ergens anders besteld dan de rest, omdat hij daar goedkoper was.
Ik had op de website de GeForce FX5800 TD 128MB (non Ultra) zien staan voor 297 euro via de Pricewatch hier.
Nou, ik de videokaart en koeler besteld via website ging goed.
Maar krijg ik een paar dagen later een mailtje terug:
Wij hebben helaas een vergissing gemaakt. De videokaart die U besteld heeft, is niet meer verkrijgbaar
Dat is kut dacht ik, dus ik die zaak opgebeld. Na een heel lul verhaal, kreeg ik het aanbod om de ATI Radeon 9800 non PRO te nemen voor hetzelfde bedrag als de GF (ook maar 7 euro'tjes meer). Ik dacht, waarom niet?
Maar mijn vraag is nu: Welke videokaart is nou beter? De ATI of de GF FX?
Ik heb ook al op google gezocht en hier ook op forum, maar ik zie ook alleen de ATI Radeon 9800 PRO staan, nergens de non PRO versie.
heeft iemand een site/benchmark waar deze 2 kaarten getest worden?