Ik kan dit niet vinden dus vandaar even jullie hulp. Als je in Windows 98 een bestand sleept naar een andere directory op dezeflde driver wil Windows deze automatisch verplaatsen maar ik wil deze kopiëren. Nou weet ik dat ik dat kan doen dmv de shift knop en dan kopiëren te kiezen ipv verplaatsen. Maar kan ik dit ook standaard instellen?
Je pakt toch gewoon even je Ctrl toetst bij het slepen?
Je kunt ook slepen met de rechtermuisknop en dan kiezen voor kopiëren. Zover ik weet kun je dit niet standaard instellen, maar misschien is er ergens een register sleuteltje voor...
Het is niet voor mij maar voor een stel gebruikers die last hebben van het 'automatisme' syndroom.
PS. Is inderdaad met rechtermuisknop. hoe ik bij Shift kom zou ik ook niet weten.
PS. Is inderdaad met rechtermuisknop. hoe ik bij Shift kom zou ik ook niet weten.
OS aan titel toegevoegd, zie: Windows Operated Systems - Policy
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
bestand(en) selecteren, cnrt+c (of rechtermuisknop kopieren) , naar map waar die moet , cntrl+v (of rechtermuisknop plakken). Lijkt me duidelijk
vroeg niet goed gelezen. automatisch dat doen tja.. geen id
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 10:22 ]
Ja.. maar op zo'n oplossing zit ik niet te wachten. Wil graag weten of jullie weten of dit standaard in te stellen is. Ik weet prima hoe je bestanden moet kopiëren.
[ Voor 3% gewijzigd door PsychoG op 02-10-2003 10:23 ]
Pagina: 1