[win XP] wachtwoorden exporteren voor reinstall?

Pagina: 1
Acties:

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-05 11:32
Ik ga binnenkort windows xp opnieuw installeren (na een format). Alleen ik heb een heel aantal sites waar ik automatisch ingelogd wordt, en niet zo makkelijk de wachtwoorden/logins precies van weet. Het zou erg makkelijk zijn als er een mogelijkheid is die usernames/pw's apart op te slaan of te exporteren oid, zodat ik dan weer makkelijk aan de slag kan...

Iemand een idee?

edit: zit dit in cookies? (dacht ik ffjes aan...)

[ Voor 8% gewijzigd door Moons op 02-10-2003 09:54 . Reden: ideetje ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Cookies backuppen.
Maar je kan je hele profiel backuppen en later importeren hoor, heeft XP gewoon een tool voor bijgeleverd.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Moons
ah, tnx. deze: "%SYSTEMROOT%\system32\usmt\migwiz.exe" ?

edit: werkt super die tool

[ Voor 29% gewijzigd door Moons op 02-10-2003 10:00 ]

• Moons
ik heb het eens geprobeerd: C:\Documents and Settings\[username]\Cookies\[username]@gathering.tweakers[1].txt ge-ctrl-x'-ed naar bureaublad. Daarna naar GoT gegaan, en ik werd niet ingelogd. Toen IE afgesloten, cookies terug ge-copy-pasted, en toen weer naar GoT, maar ik werd niet automatisch ingelogd! Hoe moet het anders? Het lijkt alsof die cookie-map een soort backup is, want op het eind is die cookie vervangen door een andere (kleinere GoT-cookie...)

• Moons
iemand een idee (voor dat laatste probleem)?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er zit ook een index.dat bij als ik me niet vergis. Dit is een soort cache voor de cookies.
Als je de cookies over gaat zetten, moet je ze volgens mij allemaal, inclusief die .dat overzetten, anders werkt het niet. Probeer dat eens?
The Index.dat file is a cache file that Internet Explorer uses.

[ Voor 20% gewijzigd door blackd op 04-10-2003 11:56 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Moons
bedankt voor de info, dat zal het idd wel zijn. Alleen index.dat is 'in use' tijdens windows-gebruik, dus ik kan het niet zo eenvoudig uitproberen (moet ik veilige modus enzo gaan doen, heb ik niet zo veel zin in), maar ik hou het iig in gedachten voor mijn reinstall.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

[rml][ XP] File and Transfer wizard handleiding[/rml]

misschien ook handig om die manual door te lezen. Wordt stap voor stap beschreven. Let wel op met migrating dat je files deselecteerd anders houd je een file over die erg groot kan worden. (staat gewoon in de FAQ van WOS)
Pagina: 1