Toon posts:

[JAVA/HTML] JTextPane geeft alles op een regel in een applet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een applet. Ik heb een applet geschreven die via een parameter in de HTML applet tag, tekst meekrijgt die in een JTextPane wordt weergegeven. Als ik via PHP een bestand open / inlees en in de JTextPane zet, gaat dit alles goed, behalve dat het gehele bestand op 1 regel terecht komt.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Het kan niet aan de PHP code liggen, want met een ActiveX control (OCX) en met de HMTL TextArea tag werkte de code wel:

code:
1
2
3
4
5
if($_GET["action"] == "open") {
require_once("class.file.actions.php");
$file_action = new FileAction();
echo htmlspecialchars($file_action->open_file($_GET["file"]), ENT_QUOTES);
}

Wie weet wat hiervan de oorzaak kan zijn, kan ook geen propertie vinden van het JTextPane die de oorzaak kan zijn?

• Dash2in1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 23:13
Misschien dat je een StyledDocument moet gebruiken. Eerlijk gezegd weet ik dit niet zeker, omdat ik zelf nooit een JTextPane gebruikt heb..

[edit] kbedoel met de goede styles..

[ Voor 13% gewijzigd door Dash2in1 op 02-10-2003 10:07 ]

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Als je nou ipv een hele tekst alleen de URL zou doorgeven naar je applet?
Dan zou je setPage kunnen gebruiken (functie van JEditorPane, moederklasse van JTextPane).
Ik heb het niet geprobeerd en weet ook niet of deze methode voor jou bruikbaar is.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
setPage

public void setPage(String url)
             throws IOException

Sets the current URL being displayed. 

Parameters:
             url - the URL for display 
Throws: 
             IOException - for a null or invalid URL specification

Ik heb het niet geprobeerd en weet ook niet of deze methode voor jou bruikbaar is.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

Topicstarter
Zwippie: dat kan ik niet doen, de applet maakt deel uit van een online editor, en het kan zijn dat de applet geen rechten heeft tot de URL (dit wordt nu geregeld door PHP, server-side).