Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Wat heeft dit met software algemeen te maken? Er is een groot emule topic waarin dit al (summier) besproken is, maar de sites met ed2k links mogen hier -zoals je hopenlijk bekend is- niet gepost worden, dus je maakt veel meer kans op opheldering wanneer je gewoon een forum op een willekeurig andere sharingsite gaat bekijken. Oh en op die site waar je dat las stond daar niet gewoon bij wat de reden was?
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
in het emule topic krijg je anders ook weinig duidelijkheid, ik wil ook wel eens weten wat ze daar uitvreten en simpele frontpage ho maar.
no comment
Wist niet zo goed onder welk onderwerp ik het moest plaatsen. Vond dat software algemeen het dichts in de buurt komen, omdat er altijd zoveel over emule wordt getokt.hufkes schreef op 02 October 2003 @ 06:15:
Wat heeft dit met software algemeen te maken? Er is een groot emule topic waarin dit al (summier) besproken is, maar de sites met ed2k links mogen hier -zoals je hopenlijk bekend is- niet gepost worden, dus je maakt veel meer kans op opheldering wanneer je gewoon een forum op een willekeurig andere sharingsite gaat bekijken. Oh en op die site waar je dat las stond daar niet gewoon bij wat de reden was?
Op de site waar ik het las stond alleen dat ze niet meer bestonden en dat het jammer. Dus geen verdere uitleg of zo.
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Op GoT hebben we linkjes naar deze site liever niet. Een topic er over vind ik dus ook niet echt de bedoeling 
De site is gestopt. Jammer maar helaas.
De site is gestopt. Jammer maar helaas.
Dit topic is gesloten.
![]()