Ik gebruik Windows 2000 Professional met Service Pack 4. Maar na een tijdje krijg ik bij het opstarten niet meteen een netwerkicoontje in de Traybar
. Omdat ik geen netwerk heb krijg ik dus een niet verbonden icoon, heeft zo altijd goed gewerkt, zit niet in een werkgroep/domein/server. Dit heb ik al meerdere keren gehad, ook al met SP3. Meestal installeer ik windows dan wel weer opnieuw (ghost image en dan weer alle programma's installeren)
Maar aangezien ik dat 21 September nog heb gedaan heb ik hier echt geen zin in. Met windows 98 was het elke 15 dagen feest... BSOD's en bij sommige draaide ie als een steen (hoe krijg je dat voor elkaar)
Hiervoor moet ik ongeveer 1-2 minuten wachten, en zolang kan ik ook niet internetten (inbellen), windows verkenner soms niet opstarten, en dan ineens krijg je er 3 (na 1 minuut) en Start > Settings > Network and Dial-Up Connections bekijken. Dus het systeem hangt een beetje. Ik kan wel WinAmp opstarten.
Ik heb al Norton Antivirus 2003 verwijderd. ZoneAlarm verwijderd. Ik ben nu al meer als 1 uur bezig geweest met het programma, wel > 15 keer opnieuw opgestart (waar ik een gruwlijke hekel aan heb, zoals iedereen, lees: heb geen muziek en je moet ook nog eens wachten). Ik heb met taakbeheer gekeken welke programma's er voor draaien zonder dat netwerkicoon, en welke programma er na draaien. Daar zit wel verschil in omdat ie dan nog bezig is met opstarten:
SBServ.exe
userinit.exe
WinMgmt.exe (draait van te voren 2 maal).
Misschien dat je er nog iets aan hebt dat svchost.exe 3 maal draait, heb nogmaals met FixBlast.exe de pc gescand.
Omdat ik ook 1 keer "CSC Notifications Window" reageert niet heb gehad, heb ik ook deze gelezen, maar dat hielp helaas niet.
Windows 2000 vastloper door CSC Notification?!?
Nu krijg ik een melding van ZoneAlarm dat services.exe als een server wil draaien, en op dat moment werkt het nu weer. En daarna meteen LuComServer.exe (Live Update van Symantec Norton).
Heeft iemand dezelfde ervaring of een idee wat het kan zijn?
. Omdat ik geen netwerk heb krijg ik dus een niet verbonden icoon, heeft zo altijd goed gewerkt, zit niet in een werkgroep/domein/server. Dit heb ik al meerdere keren gehad, ook al met SP3. Meestal installeer ik windows dan wel weer opnieuw (ghost image en dan weer alle programma's installeren) Hiervoor moet ik ongeveer 1-2 minuten wachten, en zolang kan ik ook niet internetten (inbellen), windows verkenner soms niet opstarten, en dan ineens krijg je er 3 (na 1 minuut) en Start > Settings > Network and Dial-Up Connections bekijken. Dus het systeem hangt een beetje. Ik kan wel WinAmp opstarten.
Ik heb al Norton Antivirus 2003 verwijderd. ZoneAlarm verwijderd. Ik ben nu al meer als 1 uur bezig geweest met het programma, wel > 15 keer opnieuw opgestart (waar ik een gruwlijke hekel aan heb, zoals iedereen, lees: heb geen muziek en je moet ook nog eens wachten). Ik heb met taakbeheer gekeken welke programma's er voor draaien zonder dat netwerkicoon, en welke programma er na draaien. Daar zit wel verschil in omdat ie dan nog bezig is met opstarten:
SBServ.exe
userinit.exe
WinMgmt.exe (draait van te voren 2 maal).
Misschien dat je er nog iets aan hebt dat svchost.exe 3 maal draait, heb nogmaals met FixBlast.exe de pc gescand.
Omdat ik ook 1 keer "CSC Notifications Window" reageert niet heb gehad, heb ik ook deze gelezen, maar dat hielp helaas niet.
Windows 2000 vastloper door CSC Notification?!?
Nu krijg ik een melding van ZoneAlarm dat services.exe als een server wil draaien, en op dat moment werkt het nu weer. En daarna meteen LuComServer.exe (Live Update van Symantec Norton).
Heeft iemand dezelfde ervaring of een idee wat het kan zijn?
<Homepage>