Toon posts:

imperata

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo

Ik heb te maken met een programma genaamd: Imperata, dat is een irritant programma wat vet irritand is...

Het bederft ons speelplezier en daarom vraag ik of jullie misschien een oplossing hebben om dit programma af te sluiten zodat ze ons niet meer kunnen monitoren...

Alvorens mij dank,

os = windows 98
novel netwerk

we zien telkens dat onze muis word bestuurd en dingen doet waar we het niet helemaal mee eens zijn ....

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:04

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik begrijp uit een search dat die software bedoelt is als ondersteuning in het onderwijs. Je wilt dus de les sabotteren als ik het zo mag stellen? :)

Dat lijkt me niet echt de bedoeling hé ;)

edit:
Ik ben soms snel ja :P

[ Voor 9% gewijzigd door SmartDoDo op 02-10-2003 00:21 ]

Verwijderd

Imperata is een programma voor het monitoren wat iemand doet (onder andere).
Nu rijst bij mij de vraag: Ben je soms een student die last heeft van een controlerende docent? >:)
Zo ja dan ben ik bang dat je het niet uit kan zetten.

SmartDodo was me voor :Z

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 00:19 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:04

SmartDoDo

Woeptiedoe

edit:
Foutje, bedankt :w

[ Voor 92% gewijzigd door SmartDoDo op 02-10-2003 00:20 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 00:18:
Imperata is een programma voor het monitoren wat iemand doet (onder andere).
En dat staat waarschijnlijk niet voor niets daarop. Deze vraag is dus zo illegaal als wat.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik denk dat het je bedoeling is om niet gecontroleerd te worden wanneer je achter de PC op school zit. Vraag gewoon aan de leraar of de systeembeheerder of ie het programma wil uitschakelen... maar je zal zelf het antwoord wel weten: niet.

Kortom, dat programma staat er niet voor niets op. Mocht je toch iets anders bedoelen dan kun je een nieuw topic aanmaken. Geef dan wel voldoende info in je startpost, zoals waar het programma voor dient en wat de echte reden is waarom het programma dient te worden uitgeschakeld. Geef ook wat je allemaal al zelf hebt geprobeert en waar je gezocht hebt (voorbeelden). Of te wel, open een topic volgens de policy:

Pre-GoT voorbereiding
Voordat je een topic opent
Waar moet een topicstart aan voldoen?

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.