Toon posts:

Leverbaarheid Plextor PX-708UF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja... mooi ding die externe Plextor DVD writer... maar ehm.. heeft iemand er al een ontvangen?! Ik heb 'em al langer dan een maand |:( in de bestelling staan.. maar hij schijnt maar niet leverbaar te zijn (bij Alternate).. :X

... is hij ergens anders wel uit voorraad leverbaar?! Of heb ik een persbericht van Plextor gemist (toen ik op vakantie was) dat de leveringen uitgesteld waren?! :?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:19
Die externe plextor is nog niet in het wild gesignaleerd, prijzen roepen kan iedereen maar leveren kan niemand. Het ding is er gewoon nog niet, en dat zal ook nog wel even duren. Plextor kan de productie van de gewone interne versie nog niet eens op peil krijgen.....

Verwijderd

Volgens Plextor België worden deze drives zowel in Nederland als in België vanaf volgende week geleverd aan de retailers, dus met een beetje geluk worden de backorders vanaf volgende week bezorgd, nog even geduld dus!

Verwijderd

Topicstarter
Heb 'em vandaag dan EEEIINDELIJK gekregen... na langer dan 3 maanden in de bestelling te staan!! :O Ben nu mijn eerste DVDtje aan't branden.. effe afwachten allemaal..

..trouwens wel erg handig dat dat ding standaard op USB ingesteld staat en als je d'r een FireWire kabel instopt er niks gebeurt!! |:( ... en dan moet je ook nog de kleine plug van de firewire in 't apparaat stoppen en de grote anders werkt 'ie ook niet..staat nergens niks van in een handleiding... |:(

.. afwachten!!! 8)7