Toon posts:

Coolermaster jet 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.coolermaster.c...98cce698246d2bab01ba8250e

Ik weet niet of iemand er al een heeft gezien of getest, maar dat ziet er dus echt VET uit :D
En met P4 tot 3.6 cooling dus ook degelijke koeling :P

Ik heb nu op men athlon een Aero 7+ en die bevalt uitstekend dus ik kijk uit naar deze wanneer ie beschikbaar is. :7

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

Pff, is gewoon een Aero 7 maar dan met een fancy-looking fan erop (wel een mooie trouwens :9)

Presteerd waarschijnlijk even goed als de Aero 7 die je nu hebt (allebei copper heatsink), dus voor de prestaties hoef je het niet te doen..

Use the Search Luke...

Verwijderd

Topicstarter
hmm ok. Ik krijg namelijk als het goed is morgen/vrijdag nieuwe mobo + P4 proc erbij
wil eerst ff op die standaard cooler proberen maar misschien later upgraden. En deze ziet er gewoon vet uit :>

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

hmmm Nu maakt het niet alleen even veel lawaai als een vliegtuigmotor, nu ziet het er ook uit als een motor....
* Kristof heeft een P4 3.0Ghz en een Zalman CNPS7000A-CU erop, en is best tevreden...

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik was toevallig laatst bij Coolermaster, en de kerel die daar alles test (hij heeft zijn eigen testhok waar hij alle Coolermaster producten test :) ) die was er zelf niet zo over te spreken.
Hij koelde volgens hem maar matig, en maakte wel een boel kabaal.

Maar hij ziet er natuurlijk wel erg vet uit.

Verwijderd

Die koeler hoort niet thuis in DOC, maar in CME ;)

prestaties zijn maar flauwtjes, maar de looks heeft die wel!

Verwijderd

Topicstarter
nou ja misschien toch maar die zalman 90mm aanschaffen als deze niet presteert :|

Jammer want hij is wel impressive qua looks 8)

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04:23
Noise Level 29.3~42.6 dBA jammer... dat mag wel een stuk minder maar ziet er wel geinig uit.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
looks ja.. net alsof je de hele dag naar je koeler zit te kijken ? geluid hoor je iig wel de hele dag. imho een nutteloos product

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

700 gram is ook wel erg veel, maar de looks zijn zeer okay. Minder dat de cooling zo tegenvalt. Ik heb de Aero 7+ deze bevalt er goed, heb m'n 2800+ nog niet boven de 42 graden gekregee.

Verwijderd

Wat ik niet helemaal get is dat als je deze cooler op je mobo knalt dat dan misschien kan zijn dat dus de opening van de koeler naar beneden wijst... kan zich ik... Anders zal hij toch naar rechts staan (als je recht voor je mobo staat). Dan is hij wel te bewonderen... a wat tha hell tis a nice goodlooking thing. Nu w88 op mensen die hem boven om de case monteren en helemaal Airplane gek zijn.... case met vleugetjes en motoren :P....

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

t!mP

is inflatie gevoelig

tja hij ziet er VET uit...

hij is 700 gram!!! je mobo knapt nog gek (lannen lijkt me al zo ongeveer uitgesloten)
en erg stil zal die ook niet zijn....

imo niet een handig item voor de pc
Pagina: 1