Toon posts:

[E-mule] poort probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al gezocht in het grote emule topic en met de search gewerkt en al verschillende dingen geprobeerd maar ik zie niet wat ik fout doe.
het gaat erom dat ik van die low id af wil maar de poorten willen maar niet openen.
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/sturmans50/screenshot.JPG
mijn dank is groot _/-\o_

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

verander het layout verneukende plaatje graag even :)

en poort 4672 moet udp zijn, niet tcp

Het lijkt me trouwens sterk dat jouw pc 10.0.0.150 is en outside ip zou ik ook even instellen, dat is volgens mij wel vereist

[ Voor 42% gewijzigd door Wolfboy op 01-10-2003 22:44 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:12

Korakal

Up up up!

Als eerste: dit topic zou beter in Network Troubleshooting staan.
Je probleem zit 'm in poort 4672: die moet UDP in plaats van TCP zijn. Is jouw pc trouwens 10.0.0.150?

Verwijderd

Topicstarter
10.0.0.150 krijg ik te zien bij ip config. en hoe kom je dan aan het outside ip ?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 22:12

Korakal

Up up up!

Outside IP hoef je bij de SpeedTouch 510 niet in te vullen, is prima ingesteld zo.

Verwijderd

Topicstarter
udp poort veranderd maar blijf toch een low id houden. snap het niet. wat klopt er niet ??

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Past beter in Network Troubleshooting, het probleem zit 'm zo te zien in je router en niet in eMule :)

Heb je misschien wat aan Tukk in "eMule opensource eDonkey, deel 8" ?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 15:37

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Je config ziet er goed uit, mischien domme vraag : Heb je wel op 'save all' gedrukt nadat je wat aangepast had?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Hij moet zijn modem upgraden naar versie 2.(0)6 eMule kan nl de nat entries eruit gooien in de vorige versie

http://web.wanadoo.be/abacus/CD510v4_4230.rar.1
Pagina: 1