Toon posts:

msn 5 en messenger plus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal

ik krijg elke keer berichten nieuwe versies te kunnen down loaden maar dat wil ik niet.
ik heb wel msn 6 gehad met het laatste pluspaket en ik heb een hele boel advertenties in de brouwser en je raakt die zooi nooit meer kwijt.

hoe raak ik die meldingen kwijt voor nieuwe update version voor msn en voor het plus paket ?????

ik heb auto update uit staan voor xp pro

Verwijderd

die advertenties in je browser komen doordat je de sponsor heb meegeinstalleerd bij msn+. en volgens mij kan je die berichten niet wegkrijgen. zowel voor plus als voor msn5

Verwijderd

Het blijft irritant, maarja, je moet tog 'nee' blijven drukken...

mocht je van gedachte veranderen msn 6 loopt niet weg :) , ik zou even goed zoeken op google voor een msn + bot en dan misschien iets van een reclame remover voor msn?

Suc6 :)

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 08:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

idd.. bij de install goed opletten en partner software (ofzo ?) gewoon ff uitvinken et voila.
Vervolgens Messenger Plus zo instellen dat ’ie de ads blocked en dan kaalstrippen.
Profit ! ;)

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Bij messenger plus wordt spyware geïnstalleerd als je dus gewoon klakkeloos doorklikt en niks uitvinkt. kan dit alsnog weg? het antwoord: ja. en de oplossing heet lavasoft ad-aware.
die ff installeren,scannen en verwijderen met die troep. desnoods installeer je spybot ook nog ff en laat die er ook nog even op af. Na deze procedure heb je geen spyware meer.
en voor in vervolg even opletten. bij messenger plus kies je eerst voor custom installation ipv automatic. daarna haal je bij het stukje over sponsors het vinkje weg bij "i agree,install the sponsor". en voila,plus is geïnstalleerd zonder de rotzooi.
kwestie van beter opletten ;)
wat betreft de meldingen voor het updaten; kijk eens bij opties en bij plus kijk je ff bij voorkeuren (preferences)

specs