Ik heb dus een heel erg irritant probleem met mn toetsenbord, ik kan nu alleen nogmaar de NL instelling gebruiken dmv het icoontje daarvoor op de start-menu-balk. Normaal gezien gebruik ik EN aangezien het toetsenbord op mijn laptop de indeling heeft zoals die in de VS standaart wordt gebruikt.
Het geval is dat als ik het toetsenbord wel op EN zet en ik wat toetsen indruk er dan COMPLEET andere tekens in beeld komen.
hier een voorbeeldje.
k-ncby c.6hbi.nu
hierboven typte ik dus mijn naam, welke *beep* is.
Ik zou dit probleem dus graag willen verhelpen omdat de tekens in NL stand totaal niet overeen komen met wat er op mijn toetsenbord staat. ik kan bijvoorbeeld geen dubbele punten, haakjes en aanhalingstekens gebruiken.
De haken in de topictitel heb ik gewoon echt moeten kopieren uit een ander programma.
Ieman enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen, Alvast Bedankt!
Het geval is dat als ik het toetsenbord wel op EN zet en ik wat toetsen indruk er dan COMPLEET andere tekens in beeld komen.
hier een voorbeeldje.
k-ncby c.6hbi.nu
hierboven typte ik dus mijn naam, welke *beep* is.
Ik zou dit probleem dus graag willen verhelpen omdat de tekens in NL stand totaal niet overeen komen met wat er op mijn toetsenbord staat. ik kan bijvoorbeeld geen dubbele punten, haakjes en aanhalingstekens gebruiken.
De haken in de topictitel heb ik gewoon echt moeten kopieren uit een ander programma.
Ieman enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen, Alvast Bedankt!