Toon posts:

[beetje jammer]

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het een beetje jammer dat jullie het topic dichtgooide, want ik denk niet dat jullie mijn probleem 'duidelijk' was.
Ik kon wel connecten maar op een of andere manier wou hij de users niet pakken....

Het is een verder gevolg op deze link [rml][ debian] proftpd[/rml]

p.s. ik heb intussen gekeken in mijn /etc/inted.conf.
Daar staat alles gecomment (#) voor elke regel ook voor de ftp's.
Dus dat zit dan toch ook goed?

p.s.2: Als ik vanuit de commandline dan ./proftpd doe dan krijg ik de volgende fout:

code:
1
 - No certificate files found!

Ik heb op google gezocht en het heeft iets met ssl te maken, maar verder kom ik er ook niet uit

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:44

Exirion

Gadgetfetisjist

Na een slotje is het niet de bedoeling dat je gewoon weer opnieuw begint met je topic. Mail de moderator.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

in de NOS policy - updated 01/04/03 staan onze email adressen, daar kun je een opmerking maken over je slotje. Het openen van een nieuw topic is hier not-done.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Die error is niet zo heel erg, dat betekent dat ssl niet zo hard zal werken, maar verder doet proftpd het dan prima. Verder is het niet de bedoeling zomaar nieuwe topics te openen als je vorige dicht is zonder de moderator in kwestie (of de HGA van de betreffende groep) te raadplegen, als hij onterecht dicht was gaat hij dan gewoon weer open hoor. Als je met sommige gebruikers wel in kunt loggen is een foutmelding wel handig, of een stukje uit de logs (/var/log/auth.log /var/log/daemon.log ). Ik raad je nu aan om geen topics hierover meer te openen zonder met een van de moderators gepraat te hebben of hij evt weer dichtgaat,

Dit topic is gesloten.