Toon posts:

[RH Linux 9] Resolutie

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu linux geinstalleerd (RH 9.0), en heb een zeer lage resolutie die ik graag naar 1024/1280 wil veranderen maar die lukt niet!, ik weet dat ik nu weer opzoek moet naar how-to's enzo, maar ben daar vandaag al de hele dag mee bezig geweest zonder resultaat, het enige dat ik kon vinden was:

After you have installed Red Hat Linux, you may want to change your screen resolution, so that objects will fit better on your desktop. You can adjust the resolution with Xconfigurator, a tool which allows you to modify your X Window System settings.

To use Xconfigurator, you must log in as root and at a shell prompt, type Xconfigurator to start the application. The opening screen will look like Figure 13-3.

Maar waar typ ik Xconfigurator??? overal zie ik staan dat ik het "moet typen", ik heb al in die linux explorer geprobeert, en bij acties --> programma uitvoeren maar niks werkt!

Dus waar typ ik dat |:(
Alvast bedankt voor reactie! _/-\o_

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Begin eerst maar eens met de DOS-Win-to-Linux HOWTO door te lezen ;)

Daarna ga je eens naar www.redhat.com, om daar de vele documentatie door te lezen, als je dat eenmaal hebt gehad,, ben je ten eerste een hoop kennis rijker, en ten tweede weet je een oplossing op deze vraag.

Derde pluspunt is dan meteen dat je hopelijk door zult krijgen waarom deze vraag wel heel erg simpel is in mijn ogen ;)

Lees trouwens ook eens het mailtje dat je van Compubiter hebt gehad op 1 Juni dit jaar eens goed door..

anyways.. alle factoren bijelkaar optellende, kom ik aan genoeg redenen voor een slotje :P

[ Voor 16% gewijzigd door moto-moi op 01-10-2003 21:50 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.