BP6 met Via C3? Kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• Pruttelpot
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06-2022
Zou dat werken, en dan zelfs nog smb? Een Via C3 gebruikt ook de Socket 370 nattuurlijk, en is verder ook gewoon een x86 processortje. Maar zou dat werken? Ik kan er verder niks over vinden eigenlijk.

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 10:58

DaRoot

Some say...

Denk dat de CPU wel werkt, er zijn ooit losse C3's verkocht. Maar deze hebben geen ondersteuning voor SMP ingebouwd, dus multiprocessing met 2 VIA CPU's gaat niet werken.

Edit:
Zie hieronder net, dat nu de nieuwste C3's wel SMP ondersteuning hebben. Nu wordt het wel leuk natuurlijk...

[ Voor 29% gewijzigd door DaRoot op 01-10-2003 21:45 ]

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57
was hier onlangs ook niet een topic over :?

Dual Via C3 systeem

[ Voor 38% gewijzigd door Bossie op 01-10-2003 21:43 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Pruttelpot
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06-2022
K lees dat topic net even door, maar gaat niet echt over BP6.

Hoewel er wel staat dat er op een BP6 PPGA Celly's gaan, en dat C3's FC-PGA is.

Alleen nu snap ik eht even niet, alleen de pinnetjes meoten dan geloofik toch anders geconnect worden? netzoals bij de P3's op een BP6? Dus het meot kunnen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

alleen de pinnetjes meoten dan geloofik toch anders geconnect worden? netzoals bij de P3's op een BP6? Dus het meot kunnen?
Klopt :) Het kan wel, maar dan moet je de P!!! mod doen op de BP6. Check eens www.bp6.com hoe je dat moet doen.

De C3 ondersteunt in ieder geval wel SMP: http://www.via.com.tw/en/viac3/c3.jsp :)