Toon posts:

Haperingen tijdens Wolfenstein ET *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Wolfenstein Enemy Territory valt mijn computer vaak stil. Soms kan ik een hele campaign spelen en soms valt mijn computer om de 2 seconden stil.
Daarna verschijnt er SOMS connection interruped maar niet altijd. Mijn vriend woont niet ver van mij en die heeft nooit dit probleem... Zou het aan mijn hardware liggen ( P4 2.66 Ghz, Geforce MX 440, Adsl-verbinding (3 Mbps) )
Ik had een vermoeden dat het binnenin mijn kast te warm werd. Ik had dit getest met Sisoftware Sandra en die beweerde hetzelfde. Dus ging ik naar de computerwinkel maar deze gebruikte een ander prog en volgens dat prog was hij niet te warm :( Ik weet het echt niet meer :| :?
Wat moet ik doen om mijn computer te maken? :P

GreeTZ,
JOWO

Verwijderd

SGD -> SPV

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:46
SGD -> SPV betekent: van Spielerij Games & Discussies naar Spielerij Problemen en vragen. Oftewel, je had dit topic in een verkeerd subforum geplaatst.
Geef eens wat meer info.
Wat zijn je temperaturen tijdens het spelen? Meestal krijg je bij je moederbord wel een programma mee die je temps weer kan geven.
Gebeurt dat stilvallen alleen als je online speelt?

Verwijderd

Topicstarter
Systeem temperatuur--->37°C
CPU temperatuur ---> 43.5°C
Maar een ander prog ( Sisoftware Sandra) zegt dat het te heet is op mijn moederbord.
Dit prog ( Silentrek) meet mss de globale temperatuur en is één onderdeel mss toch te heet.
En ja, alleen als ik online speel. Bij het surfen of het spelen van andere games (meestal zijn ze ofwel van dezelfde zwaarte of lichter als ET) ondervind ik geen problemen.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:47

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Probeer even de temp te meten met Motherboard Monitor, of kijk in de bios.
en zit je netwerkkabel er wel goed in? :)
Had ik nml, heel vaak connection int. Kabel goed aangedrukt en klaar :P

Verwijderd

Topicstarter
De temperatuur is niet hoog. ( gemeten met Motherboard monitor)
'k denk dat het aan de verbinding ligt want als ik opstart moet ik soms 5x op redail drukken... Ik heb het al goed ingestoken maar het werkt nog niet.
Kan het aan mijn modem liggen of aan de kabels of aan het stopcontact??

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 18:38 ]

Pagina: 1