• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:14

evol

hello world

Topicstarter
Zijn er hier toevallig mensen met ervaringen met deze set?
Gigaset 4170isdn icm M105 data en een comfort (Siemens vermomd als KPN) handsfree toestel, en dit geheel achter een telefooncentrale. Inkomende gesprekken gaan goed, maar uitgaande lukt nog niet....ook niet als de gigaset voor de centrale geplaatst wordt.

Andere vraag is of de software die bij de gigaset geleverd wordt (Talk&Surf) gebruikt kan worden op de pc waar de M105 aanhangt, dus dan geen pc waar de gigaset direct aan hangt via usb. En kan je dan ook nog op die pc internetten?
Lukt op dit moment niet echt...

Move along people. Nothing to see here.

• evol

evol

hello world

Topicstarter
Update: laatste vraag is beantwoord.
Vraag rest dus nog, iemand ervaring met een centrale (liefst Siemens gigaset isdn) achter een centrale? En dan liefst achter een NovoVox 20.

Verwijderd

probeer de Gigaset is ergens anders en sluit eens een normaal tstl (met draadje) aan op je Vox Novo. Evt. kun je bellen met Alcatel, de producent van je Vox Novo, op 0800-5762822 :)

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Kiest de Siemens automatisch voor een buitenlijn, en de Vox Novo ook? Anders moet je als nog een 0 kiezen, ook al kiest de siemens automatisch een buitenlijn... zomaar een idee :)

By each crime and every kindness, we birth our future

• evol

evol

hello world

Topicstarter
Thx voor de replies toch nog.
Vandaag monteur van KPN geweest, heeft wel wat gedaan maar niet wat we wilden. Wel heeft ie een afspraak gemaakt zodat er een Alcatel monteur langskomt donderdag. Die zou het op kunnen lossen, wat masteralone al aangaf :) Thx.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waarom heb je eigenlijk een centrale? Een gigaset 4170 is op zich een centrale. Je kan zo'n beetje alles instellen, forwarden, blocken enz. Ik heb hier een 4175 isdn en die doet het al 2 jaar prima (zonder centrale dus ;) )

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Chiel
  • Laatst online: 23-02 21:07
is toch een draadloze centrale ? mijn oom had hem ook , moest hem dit weekend installen voor hem. uiteraard is dit niet gelukt :D wat een bagger systeem! 4 verschillende elkaar tegensprekende handleidingen bijgeleverd! en die talk & surf software doet ook niet wat beschreven stond , tenminste niet tijdens de install. ik heb best wel wat ervaring met de install van isdnzooi (teles isdnkaarten }) ) maar dit was voor mij echt too much to handle :|

• Microkid
  • Laatst online: 22:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Chiel schreef op 06 oktober 2003 @ 21:18:
is toch een draadloze centrale ? mijn oom had hem ook , moest hem dit weekend installen voor hem. uiteraard is dit niet gelukt :D wat een bagger systeem! 4 verschillende elkaar tegensprekende handleidingen bijgeleverd! en die talk & surf software doet ook niet wat beschreven stond , tenminste niet tijdens de install. ik heb best wel wat ervaring met de install van isdnzooi (teles isdnkaarten }) ) maar dit was voor mij echt too much to handle :|
Dan heb je toch iets fout gedaan, want het zou in principe vrij eenvoudig moeten zijn: 4170 aankoppelen, Talk&Surf installeren en klaar. Handleiding moet je gewoon niet lezen ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1