Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Post onterecht laag gemod

Pagina: 1
Acties:

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-11 00:41

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Topicstarter
Deze post van mij vind ik onterecht laag gemod. Ik geef gewoon mijn visie op de zaak, maar krijg een -1 Flamebait :'(
En aangezien het er niet op lijkt dat een 'normale' moderator er nog langskomt, roep ik bij deze: "Superman moddereter, help!" ;)

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Flamebait is onterecht, ik heb hem op +1 Inzichtvol gezet. Meer is hij naar mijn mening ook niet waard. Je visie geven -zelfs in correct Nederlands- hoeft niet perse punten waard te zijn, het gaat er om of anderen er wat aan hebben. Commentaar op de moderaties in je reactie plaatsen is trouwens ook niet gewenst.

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-11 00:41

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Topicstarter
Flamebait is onterecht, ik heb hem op +1 Inzichtvol gezet.
Tnx, dat was ook mijn punt :)
Commentaar op de moderaties in je reactie plaatsen is trouwens ook niet gewenst.
Point taken, commentaar verwijderd O-)

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Verwijderd

leuk bedacht om polaris zijn naam er meteen bij te zetten :P

/me vind het wel slim, want dan weet de die hard TMFer meteen waar ie moet klagen als iets niet klopt :)