Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Verwijderd
Vervuilde kop door een vervuilde band.
Zelf schoonmaken geeft nogal wat risico's omdat je de spoelen in de kop kan beschadigen.
Je kan bv beter een schoonmaak video band kopen dat is beter dan je kop te beschadigen.
Zelf schoonmaken geeft nogal wat risico's omdat je de spoelen in de kop kan beschadigen.
Je kan bv beter een schoonmaak video band kopen dat is beter dan je kop te beschadigen.
Een schoonmaakband is zo'n beetje het meest rotte wat je je video kunt aandoen zonder 'em open hoeven te maken 
(t is namelijk gewoon eenstuk lint dat langs de koppen "schuurt" in de hoop dat het vuil eraf gaat).
Je kunt proberen je koppen schoon te krijgen door een tape op doorspoelen (met beeld erbij) te zetten van begin tot eind. Als dat niet helpt zou je eventueel met de hand de koppen schoon kunnen proberen te maken.
Maar als dit niet werkt heb je best kans dat de koppen gewoon versleten zijn.
(t is namelijk gewoon eenstuk lint dat langs de koppen "schuurt" in de hoop dat het vuil eraf gaat).
Je kunt proberen je koppen schoon te krijgen door een tape op doorspoelen (met beeld erbij) te zetten van begin tot eind. Als dat niet helpt zou je eventueel met de hand de koppen schoon kunnen proberen te maken.
Maar als dit niet werkt heb je best kans dat de koppen gewoon versleten zijn.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
als je video nie al te oud is, heeft die misschien ook een ingebouwde koppenreinig systeem. Als je OSD hebt zal t waarschijnlijk in het menu zitten, of de play knop ingedrukt houden (werkt bij philips en Samsung, voor de rest weet ik nie)
hij is al aardig oud. Hoe duur is zo'n koppen reinig ding, als het niet al te duur is ga ik er even eentje halen, kan ik die 1 keer gebruiken?
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
die tape moet je nie te vaak gebruiken, want die sloopt hem juist. (kijk maar naar de reactie van dreeke)
Pagina: 1