Op mijn vaders PC had ik onlangs CorelDRAW11 geinstalleerd. Heeft 'ie daar wat mee gewerkt enzo, wat filetjes in gemaakt, maar toch niet tevreden over versie 11... problemen met de im- en exportfilters (EPS, AI, werken allemaal erg slecht, zie beneden). Nu heb ik dus weer versie 10 geinstalleerd, maar nu kan hij dus die files die die in CDR11 heeft gemaakt niet meer openen.
Mijn vraag nu is : Bestaat er een filter waarmee ik CorelDRAW11 bestanden kan openen in CorelDRAW10 ?
Nog even over die im- en exportfilters. Probeer het zelfs eens uit als je CorelDRAW11 draait. Schrijf een tekst, in bijvoorbeeld de Futura of de Swiss. Zet deze om naar krommen en exporteer 'em naar EPS. Daarna importeer je die EPS weer, en dan zijn al je curves vernaggeld ! Niks mee heel er van. Niet erg handig als je zulke bestanden wilt plotten
Maar goed, da's dus niet mijn vraag, dus staat hierboven
Mijn vraag nu is : Bestaat er een filter waarmee ik CorelDRAW11 bestanden kan openen in CorelDRAW10 ?
Nog even over die im- en exportfilters. Probeer het zelfs eens uit als je CorelDRAW11 draait. Schrijf een tekst, in bijvoorbeeld de Futura of de Swiss. Zet deze om naar krommen en exporteer 'em naar EPS. Daarna importeer je die EPS weer, en dan zijn al je curves vernaggeld ! Niks mee heel er van. Niet erg handig als je zulke bestanden wilt plotten
Mother, will they like this song?