Toon posts:

[Office]Boekje maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een klein boekje maken met behulp van Officie XP

Ik wil het boekje maken met 2 A4s en ze dan horizontaal leggen en dubbel bouwen waardoor ik 8 kantjes heb!

Weet iemand hoe ik zo'n indeling kan maken in Officie XP?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met Microsoft Publisher is dit best te doen; is onderdeel van de Premium uitvoering van Office XP naar ik meen.

Verwijderd

Het maakt niet echt heel veel uit welk programma je gebruikt, zolang je de pagina indeling maar goed insteld. Natuurlijk was de eerst gesuggeerde er speciaal voor gemaakt.

Verwijderd

Kijk in Word eens bij Bestand -> pagina-instelling. Tabblad Marges: bij Meerdere pagina's Katern selecteren. Ook kun je het aantal vellen specificeren.
Je ziet dan in Word je document op staande a5-jes, maar het wordt dan liggend op A4-formaat afgedrukt en dan klopt het verhaal weer. Ik zou zeggen: experimenteer hier even mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 20:14 ]

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 12:48
Toevallig heb ik vanmiddag een boekje gemaakt van een PDF bestand, en dit kon ik makkelijk regelen met de driver van m'n Laserjet. Dat zou dus ook nog een optie kunnen zijn.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ESteg schreef op 01 oktober 2003 @ 20:18:
Toevallig heb ik vanmiddag een boekje gemaakt van een PDF bestand, en dit kon ik makkelijk regelen met de driver van m'n Laserjet. Dat zou dus ook nog een optie kunnen zijn.
... waarbij mijn laserjet ook nog auto-duplex (doublesided printing) ondersteunt, wat dat geheel nog makkelijker maakt :) 3x klikken en klaar ben je :)
Pagina: 1