Toon posts:

modem chipset = rockwell geen driver te vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb dus even zo een packard bell van mijn kennis die niet hellemaal lekker liep van 98 naar 2000 laten draaien maar nu heb ik een driver nodig voor een modem

op chipset staat =

11235-12
©rockwell 98
9912 b74657 . 2
korea

ik heb hierop gezocht en tig drivers uitgeprobeerd van www.driverguide.com
maar er zat nix tussen alle hoop opgegeven kreeg ik een idee
ik stopte de modem kaart in een andere machine waar xp op staat en die herkende hem wel hij gaaf deze naam op --> GENERIC 56K HCF DATA FAX MODEM

maar deze kaart moet op een win2000 machine draaien xp is wel makkelijker maar dat trekt hij nie moet dan intern geheugen bij maar die slot zitten al vol

ik heb op die naam ook weer is op www.driverguide.nl gekeken en weer alles gedownload maar weer nix werkt

ik zoek een driver met .inf erin hebben andere dit ook ?

en ja omdat het een packard bell computer is heb ik ook effies onder drivers gekeken http://support.packardbel...platform_symphonyplatinum

maar ook niets te vinden wat werkt er zijn 3 win2000 drivers te vinden

dus ik weet het nie meer en vraag jullie allemaal hulp

hier zijn foto's van de modem te vinden ----> modem foto's

alvast bedankt hé

Verwijderd

Topicstarter
http://www.conexant.com/support/md_driverdownload.jsp
(direct linken werkt niet, klik op "Modem Driver Assistance")
en kijk bij HSF Generic Modem Drivers.
Heel het rockwell spul is overgegaan naar conexant.
Op de pagina staat ook een modem indentificatie programmatje.

hier heb ik gekeken maar geen van alle drivers werkte

kan het hier om een CIS-5614HMMG gaan ?

modem foto's hier

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 19:53 ]

Verwijderd

Watjo:

Wat ik mij nog kan herinneren uit mijn mounteurstijdperk, heeft US-Robotics een Rockwell chipset. Probeer die driver er eens op te knallen.....

suc6

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

11235-12 PCI BIF RHI56-PCI K56 HCF
Blijkbaar is het geen HSF model, maar een HCF.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Kun je hem niet gewoon in installeren uit de lijst als standaard 56K modem? Anders kun je ook proberen de driver files uit XP te kopieren. Oh morgen is ook de pc dumpdag he :) Kun je meer problemen in een oplossen....

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt was ik al achter dat het een HCF was daar stonden ook drivers voor de HCF en HSF

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 19:57 ]

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:54
Ik had ook zo'n modem (MDP 3885) en haalde mijn drivers van www.aztech.com vandaan. Heb er ook heeel lang naar gezocht.

Verwijderd

Topicstarter
oke mooi ik kijk gelijk even......

nee werkt nog steets niet

[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 20:26 ]

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:53
Zoals WinXP aangeeft is het een HCF modem en zul je hem dus met de HCF drivers van Conexant aan de praat moeten krijgen. Dit werkte bij mij in ieder geval wel.
En de de XP drivers werken volgens mij niet op 2000, maar dat weet ik niet 100% zeker (proberen kan altijd).

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:54
is dit wat? http://download.kappa.ro/action__file/id__547 Beetje zoeken op google enzo...

Verwijderd

Topicstarter
oké het is gelukt het is gelukt met de driver van conexant maar dan de xp versie dat is raar dat de 2000driver nie werkt maar wel de xpdriver op 2000

allemaal bedankt hoor mac_gain13 :D
Pagina: 1