hallo
ik heb dus even zo een packard bell van mijn kennis die niet hellemaal lekker liep van 98 naar 2000 laten draaien maar nu heb ik een driver nodig voor een modem
op chipset staat =
11235-12
©rockwell 98
9912 b74657 . 2
korea
ik heb hierop gezocht en tig drivers uitgeprobeerd van www.driverguide.com
maar er zat nix tussen alle hoop opgegeven kreeg ik een idee
ik stopte de modem kaart in een andere machine waar xp op staat en die herkende hem wel hij gaaf deze naam op --> GENERIC 56K HCF DATA FAX MODEM
maar deze kaart moet op een win2000 machine draaien xp is wel makkelijker maar dat trekt hij nie moet dan intern geheugen bij maar die slot zitten al vol
ik heb op die naam ook weer is op www.driverguide.nl gekeken en weer alles gedownload maar weer nix werkt
ik zoek een driver met .inf erin hebben andere dit ook ?
en ja omdat het een packard bell computer is heb ik ook effies onder drivers gekeken http://support.packardbel...platform_symphonyplatinum
maar ook niets te vinden wat werkt er zijn 3 win2000 drivers te vinden
dus ik weet het nie meer en vraag jullie allemaal hulp
hier zijn foto's van de modem te vinden ----> modem foto's
alvast bedankt hé
ik heb dus even zo een packard bell van mijn kennis die niet hellemaal lekker liep van 98 naar 2000 laten draaien maar nu heb ik een driver nodig voor een modem
op chipset staat =
11235-12
©rockwell 98
9912 b74657 . 2
korea
ik heb hierop gezocht en tig drivers uitgeprobeerd van www.driverguide.com
maar er zat nix tussen alle hoop opgegeven kreeg ik een idee
ik stopte de modem kaart in een andere machine waar xp op staat en die herkende hem wel hij gaaf deze naam op --> GENERIC 56K HCF DATA FAX MODEM
maar deze kaart moet op een win2000 machine draaien xp is wel makkelijker maar dat trekt hij nie moet dan intern geheugen bij maar die slot zitten al vol
ik heb op die naam ook weer is op www.driverguide.nl gekeken en weer alles gedownload maar weer nix werkt
ik zoek een driver met .inf erin hebben andere dit ook ?
en ja omdat het een packard bell computer is heb ik ook effies onder drivers gekeken http://support.packardbel...platform_symphonyplatinum
maar ook niets te vinden wat werkt er zijn 3 win2000 drivers te vinden
dus ik weet het nie meer en vraag jullie allemaal hulp
hier zijn foto's van de modem te vinden ----> modem foto's
alvast bedankt hé