Toon posts:

Hulp bij plaatje

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers...list_messages/816461/last

Nu dan niet het verzoek of iemand dit misschien zou kunnen maken, maar juist tips! Het is dus voor een werkstuk voor biologie (heeft dus verder niets met plaatjes veranderen te maken ofzo), maar het is wel belangrijk dat het er netjes uitziet. Nu heb ik zelf nog nooit zo aan een plaatje gesleuteld ofzo, dus ik zou echt niet weten wat voor programma ik ervoor nodig heb. Dus misschien dat iemand weet waar dit het beste mee kan worden gedaan, dan zit ik strax tenminste niet uren te kloten met uiteindelijk het verkeerde programma |:( . Als het trouwens te lastig is voor een beginner, zeg het dan ook eventjes, dan ga k wel andere oplossingen zoeken :).

Alvast bedankt!

offtopic:
Deze post valt volgens mij wel binnen de policy? Heb nog de search gebruikt, maar kon niets nuttigs vinden....

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:24

w0w

Nou dan gebruik je photoshop, maar echt makkelijk is dat niet geloof ik

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Photoshop, ff een gratis font zoeken wat op dat andere lijkt en soepen maar.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

ontopic: welk programma? gewoon een tekenprogramma als photoshop of paintshop lijkt me afdoende, je moet alleen even het juiste lettertype zien te vinden, en voor de rest is dit wel erg eenvoudig hoor....

voor fontvragen: [rml]Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen [ part 3][/rml]

offtopic:
de policy zegt dat je niet zomaar zonder overleg je topic opnieuw plaatst, dus deze gaat ook dicht...

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 01-10-2003 19:25 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.