BarryMel
Zo vaak je maar wil 
Het is verschillend per merk/model/serie, dus er is hier niemand die je dat kan vertellen
Het is verschillend per merk/model/serie, dus er is hier niemand die je dat kan vertellen
't is net als bij een CD-RW. De fabrikant beweert 'heel vaak', en meestal kan dat ook wel heel vaak ..
Maar je hebt ook wel eens na een jaar dat ie het bijv. niet meer goed doet.
Niet echt een bepaalde tijd voor vast te stellen dus
Maar je hebt ook wel eens na een jaar dat ie het bijv. niet meer goed doet.
Niet echt een bepaalde tijd voor vast te stellen dus
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik denk dat het aantal keer dat je zo'n schijfje kan beschrijven vooral afhangt van de manier waarop je ermee omgaat. Als je vaak zo'n RW gebruikt (wist en opnieuw beschrijven) is de kans op krassen en vuil veel groter. Ik denk dat zo'n schijfje eerder op houdt met werken, door zo'n beschadiging dan de schrijf laag die niet meer goed werkt.
Ik heb schijfjes die al heel lang mee gaan, maar op den duur komen er toch krasjes op.
Ik heb schijfjes die al heel lang mee gaan, maar op den duur komen er toch krasjes op.
[ Voor 4% gewijzigd door Tetsuo op 01-10-2003 19:20 ]
ik bedoelde eigenlijk voor zo'n Philips recorder voor je TV
die zal toch niet elke keer de dvd gaan formateren ?
die zal toch niet elke keer de dvd gaan formateren ?
BarryMel
Natuurlijk wel, als je de opdracht tenminste geeft moet hij het toch gaan formateren 
Waarom zou hij het niet doen, omdat je denkt dat die DVD+RW niet zovaak kan herformateerd word????
Waarom zou hij het niet doen, omdat je denkt dat die DVD+RW niet zovaak kan herformateerd word????
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
cd-rw rond de 1000 keer staat op de cd dus dvd ook wel zo iets neem ik aan
Vaak genoeg.
Topic is dicht wegens een waardeloze topicstart. Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten.
Topic is dicht wegens een waardeloze topicstart. Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()