[Caraudio] Audio in werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Ik heb de beschikking over een sony CDX-CA850 frontend en wil mijn Mp3 jukebox hierop aansluiten. Nu wil dit helaas niet lukken. Er zitten een (rood/wit) BUS :? ingang op. Ik heb door middel van een 2 tulip naar 1 jack de mp3 speler aangesloten. Het wil alleen niet werken. ik kan geen aux kiezen bij source.

Wie heeft raad.

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:21

Wok

Dakloos...

Weet je zeker dat dit een INgang is? Vaak is een dergelijke aansluiting (tweekanaals cinch) een UITgang om een versterker aan te sluiten. Bekijk de manual van je HU even om te kijken of dat in jouw geval ook zo is. :)

/edit:
anderzijds is het goed mogelijk dat dit een aansluiting is voor een CD- of MD- wisselaar. Waarschijnlijk heb je dan waarschijnlijk een probleem met de ingangsspanning en/of weerstanden.

[ Voor 32% gewijzigd door Wok op 01-10-2003 19:42 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• ilovetechno
Er is een speciale ingang voor de wisselaar. Denk het niet dus.. andere suggesties?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:58

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

je zou een verloopje kunnen fixen en je mp3 speler op de wisselaar ingang zetten.
Ik denk dat jouw ingang eigenlijk een uitgang is.

Wise enough to play the fool

• tm474881
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 09:26
Volgens mij moet je eerst een wisselaar op die ene ronde stekkertje aansluiten voordat die ingang het doet zodat je als source cd-changer kan kiezen en dan pas doet die ingang het.

• ilovetechno
zijn er mogelijkheden deze stekker te emuleren met een simpele schakeling oid

• tm474881
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 09:26
dat zou ik niet weten, maar ik denk het niet want er moet echt een signaaltje van de wisselaar terugkomen voor de cd-text enzo, maar je kan altijd ff op het net zoeken.

• ilovetechno
Heb al heel wat afgezocht.. Helaas niet gevonden.. Wel voor pioneer. Is een speciaal klastje voor. Of dit er voor sony ook is is mij een raadsel.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Sony heeft ook zo'n kastje genaamd XA-107 en ik geloof dat zijn opvolger een XA-300 is met een ingebouwde USB soundchip om rechtstreeks op de USB van je PC/Latop aan te sluiten.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Pagina: 1