[PM] 30/09 Belediging en ondergewaardeerd post

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
Op 30 sep in onder dit artikel nieuws: Pentium III gediscontinueerd, einde Socket 370 nabij een stukje geschreven. Ik ben van mening dat deze momenteel te laag is gewaardeerd, omdat ik toch een redelijk overzicht geeft over de geschidenis van de processors.

Ik heb in het bijzonder problemen met een reaktie van een mede gebruiker. Deze suggereerd dat ik plagiaat hebt gepleegt en dat dit om te kotsen is, terwijl ik enkel mijn stukje hebt aangepast om juist het tegen overgestelde te beweren. Ik zie dit meer als een persoonlijke aanval dan een inhoudelijke reaktie.

Ik zou het zeer opprijs stellen als iemand daar even naar zou willen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik kan nou niet echt iets onoorbaars lezen. Ben je niet gewoon iets te snel op je teentjes getrapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

ja same here, eerlijk gezegd is er niks aan te merken op die reacties...

en btw leer eens typen, je tekst stikt van de fouten. (en dan heb ik het niet over kleine fouten, tekst zonder fouten komt gewoon veel beter over :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
Ik denk het niet, Muabdhib schrijft:
Ik begrijp het best als je eens een foutje maakt en je post wijzigt, maar iedere keer gaan editten om ieder zinnig commentaar in je post verwerken alsof het van jezelf is vind ik toch echt.
Aka jij neemt iest van mij over en doet als of het van jezelf is = plagiaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
@Xof: Sorry ik ben dyslecties. Ik type iets, lees dat kort door en post het dan.

[ Voor 48% gewijzigd door alfatrion op 01-10-2003 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Wat hij beschrijft is dat je commentaar van een ander ter harte neemt door het in je eerste post aan te passen. Dan staat het commentaar er nog wel, maar hetgene waar commentaar op kwam niet meer. Dat heb je immers aangepast. Als dat zo ik kan ik zijn reactie prima begrijpen. In ieder geval niet iets om je erg druk over te maken.

Je fouten aanpassen is geen plagiaat, zonder bronvermelding hele teksten van een ander overnemen wel. Daar gaat het hier echter niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Dat soort typefoutjes is niet erg, maar er zijn best wel veel worden fonetisch geschreven.

Maar goed, back ontopic:
Op zich heb je een net verhaaltje, alleen zie ik niet echt wat het met de Socket370 processoren te maken heeft...
Je bent vrij happig op het feit dat mensen een op- of aanmerking hebben op je post.
Je reageert daar vrij heftig op, alsof je er vanuit gaat dat je, door een stuk informatie te geven over de Pentium processor en zijn geschiedenis, een +4 ofzo verwacht.

Ik lees iets verderop posts die mijns inziens veel meer te maken hebben met het nieuwsbericht dan jou hele post...

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
In de laatste alinea stonden twee zinnen. Ik de deze twee van plaats gewisseld en daar nog iets achter geschreven. Ik maakt uit "alsof het van je zelf is" op dat hij vind dat ik iets over copieer. Een regel overnemen van iemand zonder de auteur te vermelden is ook al plagiaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Een verbetering opnemen is nog geen plagiaat, maar goed, daar gaat het helemaal niet om.

Kort:
• je post is niet zo bijzonder dat ie +4 moet hebben;
• er zijn geen grenzen overschreden door anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
Dat heeft ook niet zoveel over Socket370 te maken, maar wel met de reaktie daar boven. Ik ben wel wat geiriteerd naar aanleiding van de reaktie van Muabdhib. Ik zie dat toch echt als een beschulding van plagiaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
lama verder als iedereen daar zo tegen aankijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

De reactie geplaatst door de topicstarter is IMO een 1 of een 2 waard. Wel degelijk informatief en aardig verhaaltje, maar sowieso slightly offtopic. Niet helemaal correct en niet geheel vrij van de smet van edit werk.

De reactie staat nu op 1.48 en is door normale modders nog te bepalen naar 1 of twee. Dat is geen reden wat mij betreft voor PM gebruik. Deze reactie mag wat mij betreft in stilte en gewaardeerd door de moddemocratie eindigen.

Wat betreft de reactie die daarop volgt, van muahdib. Ik mag er niet van uit gaan dat hij de edit uit zijn duim zuigt. De manier waarop hij het zegt is qua felheid nog wel te overzien. Verder is zijn "ontopic" verhaal ook wel informatief, maar wat mij betreft geen 3 (3.38) waard. Ik heb op deze reactie een enkele powermoderatie naar +1 uitgevoerd.

:)

[ Voor 2% gewijzigd door KeX op 01-10-2003 23:41 . Reden: las een foutje terug :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

* botoo heeft er een standaardmoderatie van +1 bijgedaan zodat alfatrion's reactie op 1.61 uitkomt en daardoor net naar +2 interessant word afgerond.

:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1