Toon posts:

Visio 2002 vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net in in visio 2002 een context diagram in elkaar geflatst, nou is mij vertelt dat het in visio mogelijk is om van hieruit de DataFlowDiagram 1 uit te laten vloeien. Heeft iemand hier daar toevallig ervaring mee en zou je mij dat kunnen vertellen.

Het context diagram bestaat op het moment nog uit het informatie systeem, 6 terminators en de gegevens stromen die daar bij horen.

Verwijderd

Gaat het om een reisbureau :*) ?

Verwijderd

Topicstarter
Dude.....wie ben jij?

Heb het nu wel via de old school manier gedaan...dus gewoon een beetje zelf hobbyen maaruh..ben toch nog benieuwt hoe dat nou werkt in visio!

Edit

Ah ik zie het al..de Tescali LCD 9000 man...waar was je nou vanmiddag? Afpsraak is afspraak he.........MINPUNT! :9

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 18:20 ]

Verwijderd

Ah ik zie het al..de Tescali LCD 9000 man...waar was je nou vanmiddag? Afpsraak is afspraak he.........MINPUNT!
Ik vrees dat je me met een ander verwart, of jij weet iets wat ik niet weet over "Tescali LCD 9000" 's...

Echter iets in mij zei me dat jij momenteel ook zo;n duf contextdiagram van een Reisbureau moet gaan tekenen...
HSBOS leerling ? :)

Welke visio heb jij want ik ben momenteel *op zoek* >:)

Verwijderd

Hmm je studeerd elektrotechniek, sinds wanneer moet je daarbij contextdiagrammen maken ?