Toon posts:

[Win2k register]Map register

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.. ok ik weet niet hoe ik dit goed kan uitleggen maar ik zal het proberen.. een tijdje terug heb ik een back-up gemaakt met de back-up functie van windows 2000. Nadat ik dit heb gedaan is me computer dus gecrashed, maar gelukkig had ik dus mijn back-up nog :) tenminste dat dacht ik.

Het gaat namelijk alleen maar om een paar register sleutels die ik terug moet hebben. nu heb ik dus de optie (tijdens back-up maken van toen) register back-uppen ook aangevinkt. Vervolgens heb ik deze dus net teruggezet in een map en tot mijn grote verbazing zag ik dat er een map was aangemaakt die register heet....... hier staan de volgende bestanden in (geen extensie)

sam
security
software
system
userdiff

mijn vraag is hoe kan ik deze bestanden openen en bekijken zodat ik de sleutels eruit kan halen die ik nodig heb.. ik heb geprobeerd met regedit maar als ik die wil proberen vraagt ie :

weet u zeker dat u de gegevens in (pad naar het bestand) aan het register wilt toevoegen ?

nu wil ik dit dus niet alle oude gegevens in mijn nieuwe register hebben natuurlijk.. dat gebeurd wel als ik op ok klik toch ?

... voor de goede orde ik hoef alleen maar een paar sleutels terug te hebben en nee die kan ik niet op een andere manier krijgen mijn enige hoop is het openen van die bestanden.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 19:58 . Reden: vraagje erbij ;) ]

Verwijderd

Topicstarter
laat maar ik heb al een oplossing gevonden :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 23:22:
Wil je misschien dan wel eventjes de oplossing posten... dan kunnen mensen als ze ook zoiets hebben het gewoon vinden op het forum...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 23:22:
voor de goede orde posten we normaliter dan ook de oplossing anders krijgen we een search waar we nisk aan hebben, dus als je zo goed wil zijn om uit te leggen hoe je het hebt opgelost zijn we je dankbaar.

Iperf