Toon posts:

Instelling 32 PW 8506

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sindskort een nieuwe tv. De Philips 32PW 8506, prima tv, één probleempje. Steeds als ik overschakel naar een andere zender moet ik het beeldformaat weer aanpassen. Hij staat standaard op Superzoom, terwijl ik hem liever op breedbeeld heb zodat het beeld niet gedeeltelijk wordt afgesneden. Hoe kan ik dit als standaard instellen. Ik kan niks vinden in de handleiding hierover. Ben verder ook nog niet bekend met breedbeeld systemen B)

Alvast bedankt!

Verwijderd

Via je configuratie menu moet je Automatisch Formaat kunnen uitschakelen.
Pagina 7 in deze .pdf
http://www.p4c.philips.co...2/32pw8506_12_dfu_nld.pdf
Zie ook pagina 10 de info bij Beeldformaat

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-07 14:38

Jag

Mijn tv onthoudt wat je voorkeur is, 4:3, superzoom of breedbeeld. Ook 32" Philips trouwens.
Ennuh, breedbeeld? Dat is echt megalelijk. Ik vind superzoom al lelijk vervormd, breedbeeld is helemaal niet om aan te zien.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn tv onthoud dit dus niet, die staat standaard op superzoom, als ik dan automatisch formaat uitschakel en hem op breedbeeld zet, dan schakelt de tv zichzelf als ik verder zap weer op superzoom :s

Verwijderd

is afhankelijk van je type, de 'goedkopere' blijven terugswitchen naar automatisch, de duurdere uit de 95xx/96xx serie houden het gekozen formaat vast

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 19:05 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:31
dan schakelt de tv zichzelf als ik verder zap weer op superzoom
Het is jou tv en jouw vrije tijd, dus je moet zelf weten hoe je je tv insteld. Maar mijn advies: Wen aan superzoom, of laat hem gewoon op 4:3 staan. Alles oprekken naar breedbeeld is spuuglelijk en ik kan niet geloven dat jij daar vrijwillig naar wil kijken :P
Pagina: 1