[Auto] kabel cdlader probs

Pagina: 1
Acties:

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

Topicstarter
Situatie:
-----------

DC352 Philips Radio Cassettespeler
DC022 Philips 6cd lader

geeft sinds kort de fout "Cd in" op de display

Volgens mij scheelt er dus iets met de connectie tss de 2, aangezien de cdlader opzich nogsteeds cd's laad, wisselt etc.
Enkel krijg ik er geen afgespeeld :)

Nu wou ik de kabel gaan doormeten, maar zoals je op de foto's kan zien zit er aan elke kant een ander stekkertje op

De kant van de cdlader:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/headtrip/temp/Philips/Image011.jpg

De kant van de autoradio:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/headtrip/temp/Philips/Image012.jpg

in dit patroon
code:
1
2
3
XXXX
X XX
X XX

Zoals je ziet heeft de autoradio kant 8 pinnen + de buitencirkel , de andere kant van de kabel heeft er 10 + de buitencirkel.

Nu wou ik de kabel dus gewoon doormeten, en zo zien of ie nog goed is, maar jah... je snapt het wel :-)

Iemand die wat info ivm deze dingen heeft ? want ik vind er bitterweinig van terug :(

(btw als het meer bij electronica thuishoort move het maar :) )

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 15:56
Je kan hem gewoon met een multimeter doormeten.... Of dat door je plaatselijke electronica winkel laten doen.

De 13 polige DIN die eraan zit, is helaas niet meer leverbaar. Dat zal je dus uit oude voorraden van electronica zaken moeten halen...

De andere kant is nog wel leverbaar. Dus als daar de fout zit ben je voor €2,50 klaar.

Ik heb ook nog ff gezocht bij onze leveranciers en de kabel is nog in z'n geheel te bestellen (Ze hebben er 4 op voorraad) en dan kost ie €46.21

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

Topicstarter
njah dat is het toch nu net :) Hoe kan ik die nu doormeten, ik weet toch niet welk "pinnetje" bij welk ander "pinnetje" verbonden zou moeten zijn ??? :) Dit was eign mijn vraag :)

Enneuh, ben je zeker van die prijs ???? 46 euro voor zo'n kabel ??? geez das veel

[ Voor 25% gewijzigd door H3AdTr1P op 02-10-2003 13:52 ]

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Misschien eerst eens kijken of er pinnetjes zijn die wel doormeten?
Je zou ook altijd wat contactspray kunnen spuiten op de stekker (ook bij het apparaat). Misschien dat het enkel wat slecht contact is. Niet-vergulde contacten worden wat slechter na verloop van tijd.

Senile! Senile Oekaki