Situatie:
-----------
DC352 Philips Radio Cassettespeler
DC022 Philips 6cd lader
geeft sinds kort de fout "Cd in" op de display
Volgens mij scheelt er dus iets met de connectie tss de 2, aangezien de cdlader opzich nogsteeds cd's laad, wisselt etc.
Enkel krijg ik er geen afgespeeld
Nu wou ik de kabel gaan doormeten, maar zoals je op de foto's kan zien zit er aan elke kant een ander stekkertje op
De kant van de cdlader:

De kant van de autoradio:

in dit patroon
Zoals je ziet heeft de autoradio kant 8 pinnen + de buitencirkel , de andere kant van de kabel heeft er 10 + de buitencirkel.
Nu wou ik de kabel dus gewoon doormeten, en zo zien of ie nog goed is, maar jah... je snapt het wel :-)
Iemand die wat info ivm deze dingen heeft ? want ik vind er bitterweinig van terug
(btw als het meer bij electronica thuishoort move het maar
)
-----------
DC352 Philips Radio Cassettespeler
DC022 Philips 6cd lader
geeft sinds kort de fout "Cd in" op de display
Volgens mij scheelt er dus iets met de connectie tss de 2, aangezien de cdlader opzich nogsteeds cd's laad, wisselt etc.
Enkel krijg ik er geen afgespeeld
Nu wou ik de kabel gaan doormeten, maar zoals je op de foto's kan zien zit er aan elke kant een ander stekkertje op
De kant van de cdlader:

De kant van de autoradio:

in dit patroon
code:
1
2
3
| XXXX X XX X XX |
Zoals je ziet heeft de autoradio kant 8 pinnen + de buitencirkel , de andere kant van de kabel heeft er 10 + de buitencirkel.
Nu wou ik de kabel dus gewoon doormeten, en zo zien of ie nog goed is, maar jah... je snapt het wel :-)
Iemand die wat info ivm deze dingen heeft ? want ik vind er bitterweinig van terug
(btw als het meer bij electronica thuishoort move het maar
A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch