Toon posts:

Desktop verhaal

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs is het Post hier je desktop topic dichtgegooit en verplaatst naar de HK omdat de gewone user zich blijkbaar niet aan de regels kan houden van het topic.

Deze actie vind ik dus ongelooflijk zwak, omdat enkele gebruikers niet hun orginelen posten moet de rest maar op hun kin kloppen. Dit duid gewoon op de zwakheid van de moderators.

Hoe kan het zijn dat een topic dat al zooooo lang mee gaat nu in één keer niet meer zou kunnen draaien????? Lijkt me stug dat dit aan de gebruikers ligt.

Kortom voor mij alleen hoef je het topic niet meer terug te halen, ik ga wel naar een ander forum als ik een desktop zoek....geen punt. Ik wou alleen maar aanduiden dat deze manier van modereren zeer zwak en dom is. Een speelgoedje afpakken van een stel kinders is toch ook zwak?

Waarschijnlijk zal deze post wel weer verwijderd worden omdat ik me wel weer niet aan bepaalde regels zal houden. In ieder geval wens ik wel een reply op dit topic of een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dit is meer iets voor LA, moved.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:50

momania

iPhone 30! Bam!

Wat jij nog mist is het werk achter de schermen...
Het moeten lezen van dat topic en het verwijderen van offtopic posts, erop wijzen dat user hun orginelen erbij posten, etc. vraagt erg veel tijd van de moderator(s)

Daarom is besloten, na een paar waarschuwingen, dat het nu genoeg is geweest en daarmee het einde van dat topic in SA is geworden.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jeetje, nu ga je me toch niet zeggen dat het teveel werk is om te modereren, is dit nou je hobby of is het dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 16:02:
jeetje, nu ga je me toch niet zeggen dat het teveel werk is om te modereren, is dit nou je hobby of is het dat niet?
nee ze hebben maar 1 doel in hun leven: en dat is modden
tot ze er bij neervallen

wake up dude: der gebeurt meer dan alleen modden hoor

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 15:58:
Kortom voor mij alleen hoef je het topic niet meer terug te halen, ik ga wel naar een ander forum als ik een desktop zoek....geen punt. Ik wou alleen maar aanduiden dat deze manier van modereren zeer zwak en dom is. Een speelgoedje afpakken van een stel kinders is toch ook zwak?
Laat ik die vergelijking doortrekken. Je geeft je kind een voetbal, met de expliciete opdracht om er niet mee in de tuin te gaan spelen. De volgende dag liggen al je bloemen plat. Je geeft na een waarschuwing de bal terug. Wat doe je als de volgende dag weer je bloemen kapot zijn?

Helaas hebben in dat topic een aantal mensen aangegeven zich niet aan de spelregels te houden die je gebruikt om een kind van 4 op te voeden. Ik vind het niet minder dan normaal om het speelgoed dan af te pakken, oorzaak en gevolg moet je nu eenmaal leren.

Want hoe vaak wil je je kind een reprimande geven voor voetballen in de tuin? Na 3 keer zonder echte straf nemen je ze niet meer serieus, en ik weet dat het in de desktop topics wel 100+ keer is gebeurd.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 15:58:
Dit duid gewoon op de zwakheid van de moderators.
:X
Weet je hoeveel uur werk er in dat topic heeft gezeten?

Ik weet dat het een erg leuk toppic was en al heel lang gingen er suggesties op om het te sluiten of te verplaatsen, maar we zijn het blijven proberen. Maar het houdt een keer op zolang we geen salaris krijgen om dit te doen ;)

En aangezien het als opsomtopic eigenlijk gewoon veel beter in de HK past, hebben we - helaas - het uiteindelijk daar verder moeten laten gaan. Houdt in 1 keer op: je kan echt niet zeggen dat er geen waarschuwingen zijn geweest. Het is zelfs een paar keer een tijdje dicht geweest om op te ruimen...

Inderdaad "de schuld" van maar "een paar" users, maar het hield een keer op.

En we modden omdat we het leuk vinden: yup, maar dat betekent niet dat we alles moeten doen. Juist omdat het leuk moet blijven ;)
Een aparte mod aanstellen voor enkel dat ene topic lijkt me wat overdreven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, kweet genoeg, jammer maar helaas dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 16:02:
Nou ja, als iets wat in beginsel al een HK-topic is in een techforum kans van slagen wilt hebben, dan zijn daar wel wat striktere regels voor nodig dan in de HK. Het bijhouden van zo'n topic kan dan enorm veel tijd in beslag nemen. Als het dan teveel tijd gaat kosten, dan kan het beter naar de HK, waar het prima op zijn plek staat en waar niet zulke strakke regels nodig zijn en het dus ook minder tijd kost :)

edit:
Iets met maaltijd voor mosterd :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Het is ongeveer al vanaf het begin dat er ook werd gevraagd om originelen niet lekker gegaan.

Als je naar SA kijkt: veruit de meeste topics gaan goed, de slechte topics proberen of bij te sturen, of een slotje als het te slecht is. In de sluitmessage proberen we zo goed mogelijk uit te leggen wat de topicstarter verkeerd deed.

Helaas is het niet zo simpel voor dit topic, voorzover ik het zie hebben sommige users een soort van "fire and forget" instelling als ze hun desktop posten, niet resizen, gewoon [img]bla.com/woei.jpg[/img] neerplempen en op versturen drukken.
Er zijn dingen geprobeert als OWs sturen als iemand in overtreding gaat, pushmessages sturen, replies simpelweg deleten, maar je blijft bezig om de 'troep' die users maken, omdat ze zich niet aan een paar simpele regels willen houden, op te ruimen.

En modden is niet zomaar even wat slotjes in het rond gooien en users bannen, je bent altijd hoop topics lezen, meedenken over dingen in crewfora, HK screening, notes zetten, enz.
Modden is een hobby voor mij ja. Maar ik ben geen strontschepper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil HK!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

duidelijk. Groei de volgende keer alsjeblieft een beetje op voordat je met ondoordacht commentaar komt, je toon is NOGAL negatief in dit topic, grow up :(

[ Voor 35% gewijzigd door JvS op 01-10-2003 16:08 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.