Toon posts:

LAN van a7n8x-VM installeert wel,werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een Asus A7n8X-VM moederbord... onboard VGA kaart, sound en LAN. Alles werkt prima maar....:

Windows herkent de netwerkkaart wél en installeert dan automatisch de drivers van NVIDIA. De PC ziet hem als NVIDIA nForce MCP Networking Controller.

Wanneer ik echter naar 't fysieke adres kijk (ipconfig /all) staat hier 01-23-45-67-89-AB , 't verkeerde adres dus... :(

Drivers heb ik al geprobeerd te downloaden, maar ik kom er tot nu toe nog niet uit. Search heeft ook niets opgeleverd dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
dat is je mac adres...

wat wil je dan precies een ander mac adres?
dat is geen ip adres he

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook een losse netwerkkaart en die heeft een ander fysiek adres. Dat adres moet ik namelijk opgeven bij de Universiteit om toegang te krijgen tot het universiteits netwerk, vandaar...

M'n oude netwerkkaart doet t wel maar ik wil juist gebruik maken van de onboard kaart.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 16:15 ]

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
iedere netwerkkaart (NIC) heeft een andere mac adres dat klopt dus je moet de goeie NIC op geven.. die onboard die jij dan wil gebruiken kan toch

[ Voor 20% gewijzigd door Bikkel-Rulez op 01-10-2003 16:16 ]

Verwijderd

Sorry hoor, maar dit staat gewoon letterlijk in de FAQ: FAQ Network Troubleshooting :{

Voortaan alsjeblieft even de betreffende FAQ's doornemen..

Dit topic is gesloten.