I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Juiste proces. weet ik 100% zeker, kun je multiplier niet instellen op dat mobo dan moet je me ff uitleggen.....TïáR_PíTä87 schreef op 01 October 2003 @ 16:00:
kun je de Multiplier niet instellen op dat mobo dan?
Want dan kan het wel eens zijn dat het geheugen het niet aankan.
Probeer ook meteen lagere timings. Of probeer je een bios update.
En een Shuttle AK38N heeft een VIA Apollo KT333 Chipset.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Uitleggen? Dit is toch Gathering of Tweakers heejdawofl schreef op 01 October 2003 @ 16:01:
[...]
Juiste proces. weet ik 100% zeker, kun je multiplier niet instellen op dat mobo dan moet je me ff uitleggen.....
Heb je die basiskennis niet, dan is de PMG faq bovenaan dit subforum verplichte kost, en dan met name dit stuk over de multiplier. Die multiplier is iig aan te passen in je BIOS.
ik heb 333mhz geheugen erin en bios update gedaan
[ Voor 14% gewijzigd door dawofl op 01-10-2003 16:08 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dat blijkt dan niet duidelijk uit de faq
Daar staat dit in: K7 Athlon XP Thoroughbred-B (...) 1700+-2800+ (...)
Verder post ik het, omdat de faq van Shuttle expliciet meldt dat alleen de Barton is gesupporterd, wat volgens jou dus onzininfo is
[ Voor 31% gewijzigd door Rataplan op 01-10-2003 16:35 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik heb bv een asus A7V. Deze heeft een FSB van 100Mhz.Mister_X schreef op 01 October 2003 @ 18:06:
doe net als mij, doe een pin-mod zodat ie op 16x133 draait, mijn mobo ondersteunt geeneens 333fsb cpu's volgens msi, (msi kt266a pro2 ru) maar dankzij die mod draait me barton toch gewoon op 2.1 ghz
Daar draai ik een XP2400+ op 2140Mhz. (12.5/20 * 107FSB)
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Nee, dat gaat nietje zet hem jumpers op 133, en dan bios in, en daar zetten op 166. Gaat dat niet?
Hij zou hooguit 'jumper-free' kunnen draaien, waardoor je bios de instellingen kan wijzigen...
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Verwijderd
Meer zul je er niet aan kunnen doen denk ik.