Toon posts:

[P4PE-X] Pc vast in reboot Loop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net nieuw mobo en zooi gekocht ik alles inbouwe en aansluite maar nu als ik me pc opstart doe ie alle checks enzo maar winxp wil niet opstarte want dan restart ie gewoon, hij komt dan in een loop en die blijft maar doorgaan met restarte :(
nadat het beeld 1st ze singaal verliest en er heel snel een screen is geweest waar iets op staat met een foutmelding maar ik het niet van kan lezen.

ik snap er helemaal nix van want alles is goed naar mijn id... help graag snel! want wil voor vrijdag me pc in orde hebben anders moet ik weer terug naar bagger pc...

Specs: P4 1,6 Ghz 400 fbs
ASUS P4PE-X/LAN/Audio
Crosair 512MB DDR333

[Volgens mij is het niet hetzelfde prob als Djekkie, want ik kan heel niet winxp in komen....]

• frv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-07-2024

frv

Ik heb dat ooit gehad op een compaq laptop. Hij start gewoon op , krijgt windows xp screen te zien (dat met dat bewegend balkje) dan een blauw scherm van schijfcontrole en een fractie van een sec later reboot ie.
Toen beginnen prutsen met recovercy console en oude register copy terugzetten, hielp wel. Tis te zeggen hij bootte in windows waar ik dan een hoop vage errors kreeg. Toen ik die hd dan herformatteerde vond ik enkele bad sectors en na herinstall werkte alles terug.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt dus het moederbord vervangen zonder Windows even te herinstalleren? Dan is zo'n reboot-loop vrij normaal :) Vooral als de chipset merk/type verschilt van de vorige :)

Verwijderd

Topicstarter
had hiervoor een PIII dus zou niet echt veel verschil uit moeten maken en ik zie geen winxp opstart schrem maar ik zal winxp even opnieuw installeren en kijken of het werkt alvast bedankt.

edit:

Het is gelukt nu moet ik all1 nog de oude my documents nog zien in te komen is namelijk beveiligt... iemand surggesties?? :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 02:17 ]

Verwijderd

\0/ Als je een ander mainboard in je pc stopt.. Moet je dus altijd je OS op nieuw installen.. Je krijgt namelijk de vreemdste problemen als je dat niet doet..

En idd. zoals BalusC al zei : Vooral als de chipset merk/type verschilt van de vorige !