Files undeleten in W2K met EasyRecovery.

Pagina: 1
Acties:

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-08 21:29
Ik ben zo stom geweest een aantal files te deleten die ik niet kwijt wou. Nu heb ik het programma EasyRecovery geinstalleerd om de files terug te halen, alleen probleem is dat ie ze niet "undelete" maar alleen kan recoveren naar een andere drive. Het zijn nogal wat giegjes die ik wil recoveren, en zoveel vrije schijfruimte heb ik dus niet!

Zie ik misschien een optie in EasyRecovery over het hoofd om het op de "undelete" manier te kunnen recoveren of is die er gewoon niet?
Zijn er andere programma's die dit wél kunnen?

Het gaat om een NTFS-schijf.

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 01-10-2003 15:37 ]

Verwijderd

het programma undelete kan dat.
kost wel geld......
Er is een freeware optie voor undelete, genaamd Fundelete.
Wat die precies kan weet ik niet.

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 16:12:
het programma undelete kan dat.
kost wel geld......
Er is een freeware optie voor undelete, genaamd Fundelete.
Wat die precies kan weet ik niet.
bedankt voor de tips
Jammer dat er geen progje is wat het gratis kan :(
Over fundelete:
Note that Fundelete does not enable you to recover files that were deleted before Fundelete was installed. To recover valuable files that may have already been deleted, try FileRestore from Winternals Software.
(van de site)
FileRestore kost ook geld.. :'(

Verwijderd

Ik heb nog nooit een goed werkend undelete-programma gevonden en IMHO bestaat dat ook niet..

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 17:19:
Ik heb nog nooit een goed werkend undelete-programma gevonden en IMHO bestaat dat ook niet..
Het is maar net hoe je "goed werkend" definieerd. Ik ben blij als ik bijv. 90% van m'n bestanden terug kan halen. Jij wil 100% zien?